Letos ve startovní listině Rallylegend najdeme taková jména jako jsou Walter Röhrl, Juha Kankkunen nebo Marcus Grönholm. Mimo jiné se ale na této soutěži představí poprvé Volkswagen Polo R WRC - tedy jako předjezdec.
Polo R WRC, který v roce 2013 vstoupí do seriálu MS, se představí na Rallylegend jako předjezdec. Diváci tak budou moci poprvé veřejně spatřit vůz na závodních tratích. Za volant se posadí další rallyová legenda - Carlos Sainz. Vůz je dokonce na oficiálním plakátu soutěže.
Zatím žádné novinky však nemáme ohledně startu na Sardínii. Jen připomeňme, že FIA nepovolila start Pola R WRC jako předjezdce na této soutěži, a tak se Volkswagen uvidíme v rámci pole vozů WRC, ale časy se měřit nebudou. Se startem Pola ale musí souhlasit i ostatní týmy.
"Tato záležitost byla probírána na rally komisi minulý týden. Volkswagen byl požádán, aby nám zaslal odpovídající žádost, abychom ji mohli prostudovat a co možná nejrychleji na ni reagovat," říká šéf Fordu, Malcolm Wilson.
Volkswagen nelení a Polo usilovně testuje. První video je z testů v Německu, poté se tým přesunul na testy do Španělska.
zdroj videí: www.youtube.com, www.planetemarcus.com, www.extremrallye.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.