Velké překvapení loňské sezony se letos zatím moc nevytáhlo. Junior ve službách M-Sportu, Ott Tänak, zatím nepotvrdil, že důvěra, kterou do něj vkládá šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, je oprávněná. Teď však Wilson svému svěřenci poslal jasný vzkaz.
Nehoda na Novém Zélandu přesně pasuje k dosavadnímu průběhu sezony v podání Otta Tänaka. Místo toho, aby se pomalu začal prosazovávat mezi světovou špičku, tak v sezoně zatím mladý Estonec předvedl mnoho chyb, které neustále snižují dosavadní důvěru jeho šéfa, Malcolma Wilsona.
„Ott není pod žádným tlakem. Ale předvádí až moc chyb. Je to frustrující situace a musím přiznat, že mě zklamal. Budu s ním opět spokojený až na mě znova udělá dojem. Ott by měl rychle nastražit svoje senzory,“ řekl šéf Fordu, Malcolm Wilson.
Wilson pozval Tänaka do centrály M-Sportu ve Velké Británii, aby tam spolu se zaměstnanci pracoval na autech. Stále však věří v talent 24letého jezdce, se kterým má podepsanou dlouhodobou smlouvu. „Měl by si u nás vyčistit hlavu,“ dodává Wilson s ohledem na nadcházející závod ve Finsku. „Finské tratě by měly být nejpodobnější těm, které zná ze své domoviny. Musí nám tam ukázat, že může odjet rally od začátku do konce. Chci ho vidět mezi nejlepšími pěti.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?