I následující sezonu MS v rally bude otevírat soutěž v Monte Carlu. Start soutěže se však zřejmě přesune z Valence do samotného Monte Carla.
Oblíbená soutěž se do kalendáře WRC po menší odmlce vrátila před aktuální sezonou. Stejně jako letos, bude i příští rok otevírat sezonu, když se soutěž uskuteční od 15. do 20. ledna. Tratě soutěže by však mohly doznat změn, když týmy letos nebyly s centrem soutěže, městem Valence, spokojeny.
Pro rok 2013 je v plánu slavnostní start v Monaku, pak by se soutěž měla odehrávat ve franocouzském departementu Drome. Cíl by měl již tradičně být před knížecím palácem v Monaku. Petter Solberg, který v Monte Carlu žije, přeložení startu vítá. "Při Rally Monte Carlo jde o Monte Carlo. Měla by tak zde mít servis, dělá to mnohem větší smysl a v blízkosti Monaka jsou skvělé zkoušky."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?