I následující sezonu MS v rally bude otevírat soutěž v Monte Carlu. Start soutěže se však zřejmě přesune z Valence do samotného Monte Carla.
Oblíbená soutěž se do kalendáře WRC po menší odmlce vrátila před aktuální sezonou. Stejně jako letos, bude i příští rok otevírat sezonu, když se soutěž uskuteční od 15. do 20. ledna. Tratě soutěže by však mohly doznat změn, když týmy letos nebyly s centrem soutěže, městem Valence, spokojeny.
Pro rok 2013 je v plánu slavnostní start v Monaku, pak by se soutěž měla odehrávat ve franocouzském departementu Drome. Cíl by měl již tradičně být před knížecím palácem v Monaku. Petter Solberg, který v Monte Carlu žije, přeložení startu vítá. "Při Rally Monte Carlo jde o Monte Carlo. Měla by tak zde mít servis, dělá to mnohem větší smysl a v blízkosti Monaka jsou skvělé zkoušky."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?