Armindo Araujo se postaví na start Rallye Deutschland s přepracovanou verzí Mini John Cooper Works WRC.
Armindo Araujo se od Německa může těšit na nové auto, když se na start soutěže kolem německého Trieru postaví za volantem Mini WRC ve verzi 01B. Tuto specifikaci používá jezdec Prodrivu, Dani Sordo již od Rally Portugal. Araujo, který je dvojnásobným mistrem světa v PWRC, s touto přepracovanou verzí pojede i ve Velké Británii, Francii, Itálii a Španělsku.
"Mini je doma víceméně na celém světě, ale Německo je zemí s centrálním významem pro dědictví Mini. Takže není lepšího místa pro debut auta v našem týmu," ujišťuje Bruno de Pianto, týmový šéf Mini Team Portugal. "Armindo bude mít před touto soutěží příležitost vůz otestovat a poté, co byl vloni celkově osmý, doufáme v další silný výsledek."
Armindo v Řecku se starší specifikací Mini Countrymanu
Verze 01B se od té původní liší asi ve 100 nových dílech. Mezi vylepšení patří mimo jiné nový výfuk, elektrická vodní pumpa a nové tlumiče. Dále byla díky novým Lithium-iontovým bateriím a lehčímu zadnímu spoileru snížena celková hmotnost asi o 10 kilo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?