Volkswagen Polo R WRC by se měl objevit v říjnové Rally d'Italia. Na tomto startu se dohodla FIA s německým výrobcem automobilů.
Mezi lidmi z oblastní rallysportu se spekulovalo, že premiérou pro Polo R WRC bude domácí Rallye Deutschland. Jenže tyto zprávy vyvrátil marketingový ředitel týmu, Stefan Moser. Volkswagen se snažil domluvit start Pola jako "zero car" (předjezdec) v rámci WRC na Sardinii, jenže to neumožnila FIA.
"Nemužeme jet jako předjezdci. Ale vypadá to, že v rámci testů odstartujeme na Sardinii. Nepojedeme ale v rámci soutěže, FIA nám umožní startovat, ale čas nám měřen nebude. Definitivní rozhodnutí FIA očekáváme během tohoto týdne," prozrazuje Moser.
Zatím ani nevíme, kde Polo, které bude pilotovat Sébastien Ogier, bude v rámci vozů WRC startovat. Jezdce samotného start v Itálii velmi potěšil: "Zatím o tom moc nevím. Ale bylo zklamáním, když nám neumožnili startovat jako předjezdci, takže tohle by mohlo být skvělé řešení. Ok, sice nepojedeme v rámci klasifikace, ale alespoň určitým způsobem dojde konečně k porovnání našeho auta s vozy soupeřů."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?