Volkswagen Polo R WRC by se měl objevit v říjnové Rally d'Italia. Na tomto startu se dohodla FIA s německým výrobcem automobilů.
Mezi lidmi z oblastní rallysportu se spekulovalo, že premiérou pro Polo R WRC bude domácí Rallye Deutschland. Jenže tyto zprávy vyvrátil marketingový ředitel týmu, Stefan Moser. Volkswagen se snažil domluvit start Pola jako "zero car" (předjezdec) v rámci WRC na Sardinii, jenže to neumožnila FIA.
"Nemužeme jet jako předjezdci. Ale vypadá to, že v rámci testů odstartujeme na Sardinii. Nepojedeme ale v rámci soutěže, FIA nám umožní startovat, ale čas nám měřen nebude. Definitivní rozhodnutí FIA očekáváme během tohoto týdne," prozrazuje Moser.
Zatím ani nevíme, kde Polo, které bude pilotovat Sébastien Ogier, bude v rámci vozů WRC startovat. Jezdce samotného start v Itálii velmi potěšil: "Zatím o tom moc nevím. Ale bylo zklamáním, když nám neumožnili startovat jako předjezdci, takže tohle by mohlo být skvělé řešení. Ok, sice nepojedeme v rámci klasifikace, ale alespoň určitým způsobem dojde konečně k porovnání našeho auta s vozy soupeřů."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?