Jari-Matti Latvala prohlásil, že ve druhé polovině sezony se bude snažit podpořit svého kolegu z továrního týmu Ford, Pettera Solberga, a pomoci mu k titulu.
Jari-Matti Latvala již přišel o možnost bojovat o letošní titul poté, co se spolujezdcem Miikkou Anttilou zaznamenali v první polovině sezony několik výpadků a jednu rally vynechali kvůli zranění (Argentina). Fin teď udělá vše co bude v jeho silách, aby pomohl svému kolegovi, Petteru Solbergovi, zredukovat ztrátu 55 bodů na Loeba. Do konce zbývá 6 soutěží.
"Vypadl jsem z boje o titul. To je fakt. Ale zatím máme stále šanci zabojovat o titul mezi týmy, o to se také pokusíme! Pochopitelně, když bude ta šance, tak také pomohu Petterovi. Přiznejme si, že ani pro něj momentálně situace není snadná, ale už vloni jsem pomáhal mému tehdejšmu kolegovi - Mikku Hirovnenovi a to samé udělám i letos," říká jezdec Fordu.
Jari-Matti Latvala vloni nejednou zpomalil aby pomohl Hirvonenovi...
Jakékoliv body, které Latvala dokáže uzmout Citroënu, se budou Fordu i Petterovi hodit. Jenže i Ford už má na Citroën výraznou ztrátu. Po Rally New Zealand, který Francouzi získali už letošní třetí double, deficit činí 93 bodů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?