Jari-Matti Latvala prohlásil, že ve druhé polovině sezony se bude snažit podpořit svého kolegu z továrního týmu Ford, Pettera Solberga, a pomoci mu k titulu.
Jari-Matti Latvala již přišel o možnost bojovat o letošní titul poté, co se spolujezdcem Miikkou Anttilou zaznamenali v první polovině sezony několik výpadků a jednu rally vynechali kvůli zranění (Argentina). Fin teď udělá vše co bude v jeho silách, aby pomohl svému kolegovi, Petteru Solbergovi, zredukovat ztrátu 55 bodů na Loeba. Do konce zbývá 6 soutěží.
"Vypadl jsem z boje o titul. To je fakt. Ale zatím máme stále šanci zabojovat o titul mezi týmy, o to se také pokusíme! Pochopitelně, když bude ta šance, tak také pomohu Petterovi. Přiznejme si, že ani pro něj momentálně situace není snadná, ale už vloni jsem pomáhal mému tehdejšmu kolegovi - Mikku Hirovnenovi a to samé udělám i letos," říká jezdec Fordu.
Jari-Matti Latvala vloni nejednou zpomalil aby pomohl Hirvonenovi...
Jakékoliv body, které Latvala dokáže uzmout Citroënu, se budou Fordu i Petterovi hodit. Jenže i Ford už má na Citroën výraznou ztrátu. Po Rally New Zealand, který Francouzi získali už letošní třetí double, deficit činí 93 bodů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?