Jari-Matti Latvala prohlásil, že ve druhé polovině sezony se bude snažit podpořit svého kolegu z továrního týmu Ford, Pettera Solberga, a pomoci mu k titulu.
Jari-Matti Latvala již přišel o možnost bojovat o letošní titul poté, co se spolujezdcem Miikkou Anttilou zaznamenali v první polovině sezony několik výpadků a jednu rally vynechali kvůli zranění (Argentina). Fin teď udělá vše co bude v jeho silách, aby pomohl svému kolegovi, Petteru Solbergovi, zredukovat ztrátu 55 bodů na Loeba. Do konce zbývá 6 soutěží.
"Vypadl jsem z boje o titul. To je fakt. Ale zatím máme stále šanci zabojovat o titul mezi týmy, o to se také pokusíme! Pochopitelně, když bude ta šance, tak také pomohu Petterovi. Přiznejme si, že ani pro něj momentálně situace není snadná, ale už vloni jsem pomáhal mému tehdejšmu kolegovi - Mikku Hirovnenovi a to samé udělám i letos," říká jezdec Fordu.
Jari-Matti Latvala vloni nejednou zpomalil aby pomohl Hirvonenovi...
Jakékoliv body, které Latvala dokáže uzmout Citroënu, se budou Fordu i Petterovi hodit. Jenže i Ford už má na Citroën výraznou ztrátu. Po Rally New Zealand, který Francouzi získali už letošní třetí double, deficit činí 93 bodů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?