Petter Solberg si jen tak nenechá vzít svoji motivaci. Nor je stále přesvědčen, že ještě letos dokáže vyzvat Sébastiena Loeba na souboj o titul mistra světa. Ve Finsku by se mělo vše obrátit.
V polovině sezony je Petter Solberg v tabulce jezdců 55 bodů za vedoucím Sébastienem Loebem. Pro jezdce Fordu to ale ještě stále není situace, aby házel flintu do žita. Solberg je namísto toho přesvědčen, že je stále schopný bojovat s Francouzem o titul.
"Jsem sice třetí a Sébastien má velký náskok, ale vzpomeňte na to, co jsme zažili minulý rok. Tehdy dvakrát nebo tříkrát po sobě nedojel. To se může opakovat a pak se může stát cokoliv," připominá nedávnou minulost Petter.
Po letní přestávce nás čeká klasika mistrovství světa: Finská rally. Loeb zde sice již dvakrát zvítězil, ale povětšinou si drží severští jezdci na domácích tratích neporazitelnost. Pro Solberga je to tedy dobrá šance pro začátek svého obratu. Jenže Petter zde ještě nevyhrál.
"S tímto autem a jeho aktuálním výkonem zde budeme velmi rychlí. Pokusíme se také, aby všechny detaily seděly. Aby pořád vítězili Sébastien Loeb a Citroën, to už je nuda. Snad se dočkáme napínavé druhé poloviny sezony a podaří se nám dostat Loeba a Citroën pod tlak. Mě jde především o vítězství a ne o podiová umístění. Toho už mám dost. Chci vyhrát!"
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?