Španělská rallyová hvězda, Dani Sordo, odmítá, že by měl pro příští rok namířeno k jinému týmu. V roce 2013 by chtěl v MS startovat v týmu Prodrive s vozem Mini John Cooper Works WRC.
Bývalý juniorský šampion začal s Prodrivem spolupracovat v roce 2011, letos by jej měly čekat ještě minimálně dvě soutěže s vozem Mini. Podle různých spekulací byl Dani Sordo spojován s týmem Ford (nahrada za Latvalu v případě odchodu k VW), Citroën (nahrada za Loeba v případě ukončení kariéry) a nebo Volkswagen (dvojka týmu vedle Ogiera).
"Prvně chci počkat na plány Mini. Tohle je můj tým a mám s ním smlouvu, mám ho i kluky z týmu rád. Prodrive má spoustu zkušeností a každý člen týmu přesně ví, co dělá. Zatím nemám žádné zprávy ohledně budoucí sezony. Každý den slyším spoustu novinek, ale prvně než se nějak rozhodnu si chci počkat na zpravu od Mini," říká jezdec.
Jen dodejme že i vloni Dani Sordo odstartoval pouze do vybraných soutěží MS. V roce 2013 by se rád vrátil do MS plnohodnotně. "Udělám vše pro to, abych byl v MS na všech soutěžích."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?