Španělská rallyová hvězda, Dani Sordo, odmítá, že by měl pro příští rok namířeno k jinému týmu. V roce 2013 by chtěl v MS startovat v týmu Prodrive s vozem Mini John Cooper Works WRC.
Bývalý juniorský šampion začal s Prodrivem spolupracovat v roce 2011, letos by jej měly čekat ještě minimálně dvě soutěže s vozem Mini. Podle různých spekulací byl Dani Sordo spojován s týmem Ford (nahrada za Latvalu v případě odchodu k VW), Citroën (nahrada za Loeba v případě ukončení kariéry) a nebo Volkswagen (dvojka týmu vedle Ogiera).
"Prvně chci počkat na plány Mini. Tohle je můj tým a mám s ním smlouvu, mám ho i kluky z týmu rád. Prodrive má spoustu zkušeností a každý člen týmu přesně ví, co dělá. Zatím nemám žádné zprávy ohledně budoucí sezony. Každý den slyším spoustu novinek, ale prvně než se nějak rozhodnu si chci počkat na zpravu od Mini," říká jezdec.
Jen dodejme že i vloni Dani Sordo odstartoval pouze do vybraných soutěží MS. V roce 2013 by se rád vrátil do MS plnohodnotně. "Udělám vše pro to, abych byl v MS na všech soutěžích."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.