Sordo odmítá spekulace o odchodu: Chci zůstat u MINI

Sordo, Dani
Sordo, Dani, foto: © BMW AG
iM2 7. července 2012 23:18
Sdílej:

Španělská rallyová hvězda, Dani Sordo, odmítá, že by měl pro příští rok namířeno k jinému týmu. V roce 2013 by chtěl v MS startovat v týmu Prodrive s vozem Mini John Cooper Works WRC.

Bývalý juniorský šampion začal s Prodrivem spolupracovat v roce 2011, letos by jej měly čekat ještě minimálně dvě soutěže s vozem Mini. Podle různých spekulací byl Dani Sordo spojován s týmem Ford (nahrada za Latvalu v případě odchodu k VW), Citroën (nahrada za Loeba v případě ukončení kariéry) a nebo Volkswagen (dvojka týmu vedle Ogiera).

"Prvně chci počkat na plány Mini. Tohle je můj tým a mám s ním smlouvu, mám ho i kluky z týmu rád. Prodrive má spoustu zkušeností a každý člen týmu přesně ví, co dělá. Zatím nemám žádné zprávy ohledně budoucí sezony. Každý den slyším spoustu novinek, ale prvně než se nějak rozhodnu si chci počkat na zpravu od Mini," říká jezdec.

Jen dodejme že i vloni Dani Sordo odstartoval pouze do vybraných soutěží MS. V roce 2013 by se rád vrátil do MS plnohodnotně. "Udělám vše pro to, abych byl v MS na všech soutěžích."

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.