Španělská rallyová hvězda, Dani Sordo, odmítá, že by měl pro příští rok namířeno k jinému týmu. V roce 2013 by chtěl v MS startovat v týmu Prodrive s vozem Mini John Cooper Works WRC.
Bývalý juniorský šampion začal s Prodrivem spolupracovat v roce 2011, letos by jej měly čekat ještě minimálně dvě soutěže s vozem Mini. Podle různých spekulací byl Dani Sordo spojován s týmem Ford (nahrada za Latvalu v případě odchodu k VW), Citroën (nahrada za Loeba v případě ukončení kariéry) a nebo Volkswagen (dvojka týmu vedle Ogiera).
"Prvně chci počkat na plány Mini. Tohle je můj tým a mám s ním smlouvu, mám ho i kluky z týmu rád. Prodrive má spoustu zkušeností a každý člen týmu přesně ví, co dělá. Zatím nemám žádné zprávy ohledně budoucí sezony. Každý den slyším spoustu novinek, ale prvně než se nějak rozhodnu si chci počkat na zpravu od Mini," říká jezdec.
Jen dodejme že i vloni Dani Sordo odstartoval pouze do vybraných soutěží MS. V roce 2013 by se rád vrátil do MS plnohodnotně. "Udělám vše pro to, abych byl v MS na všech soutěžích."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?