Rallye San Marino, závod série IRC v automobilových soutěžích, vyhrál v sobotu Ital Giandomenico Basso s vozem Ford Fiesta S2000, druhý byl těsně Nor Andreas Mikkelsen se Škodou Fabia S2000.
Rallye San Marino, závod série IRC v automobilových soutěžích (SAN MARINO)
Konečné pořadí: 1. Giandomenico Basso - Mitia Dotta (It./Ford Fiesta RRC) 2:35:56,6, 2. Andreas Mikkelsen - Ola Flöene (Nor./Škoda Fabia S2000) +2,8 sek., 3. Umberto Scandola - Guido D'Amore (It./Škoda Fabia S2000) +1:41,6, 4. Sepp Wiegand - Timo Gottschalk (Něm./Škoda Fabia S2000) +2:06,2, 5. Jarkko Nikara - Jarkko Kalliolepo (Fin./Subaru Impreza R4) +6:12,2, 6. Gergély Szabó - Borbely Karoly (Maď./Mitsubishi Lancer Evo X R4) +10:15,6, ... TOMÁŠ PLETKA, TOMÁŠ PLACHÝ (ČR/Citroën DS3 R3T) nedokončili.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?