Během Rally Deutschland by se všichni měli dozvědět kompletní podobu továrního týmu Vokswagen pro příští sezonu. Zatím víme pouze to, že v týmu bude Sébastien Ogier. S touto zprávou přišel rallye-magazin.de.
Podle zákulisních zpráv se Volkswagenu podařilo získat do svých řad jednoho ze "špičkových rallových jezdců". Ten se tak stane kolegou Ogiera, který s Volkswagenem podepsal už vloni na podzim.
Oficiálně bude jezdec představen na Rally Deutschland, která se jede na konci srpna. Tam by tým měl také promluvit více o svých plánech na příští rok. Zatím víme pouze to, že na vybraných soutěžích by se měl do třetího vozu posadit mladý talentovaný jezdec. Zatím se zdá, že nejlépe má do třetího vozu zatím nakročeno Andreas Mikkelsen.
Možnost, že by VW Polo R WRC startovalo už v Německu třeba jako předjezdec, ale asi zůstane nenaplněna. Volkswagen však zvažuje, že nasadí Polo jako předjezdce na dvou posledních soutěžích roku, v Itálii a Španělsku. Tyto dvě soutěže poskytnou týmu možnost vyzkoušet vůz jak na šotolině tak asfaltu a "vychytat" tak dětské nemoci před ostrým startem na Monte Carlu 2013.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?