Proč VW vynechává Nový Zéland?

Volkswagen Motorsport
Volkswagen Motorsport, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 15. června 2012 22:47
Sdílej:

Volkswagen nakonec na Nový Zéland neodcestoval, místo toho svým zaměstnancům dopřeje menší oddych. Od srpna se však znovu začne na plné obrátky. Před týmem bude nejen šest soutěží MS během čtyř měsíců, ale také poslední testovací jízdy Pola R WRC před jeho debutem.

Během cest do Mexika a do Argentiny si tým Volkswagenu vyzkoušel, jak to ve WRC chodí s logistikou při zámořských soutěžích. Na dlouhou cestu na Nový Zéland tak tým rezignoval a místo toho dopřál svým zaměstnancům krátkou pauzu na oddech. 

"Nepoletíme na Nový Zéland, místo toho se v červnu a červenci 100% zaměříme na vývoj Pola R WRC. Testovali jsme v Řecku a v plánu máme testy v nejbližších týdnech v Německu a ve Finsku," řekl manažer týmu, Sven Smeets pro wrc.com. "Máme tak také možnost dopřát lidem nějaké volno. Za sebou totiž máme namáhavé týdny, kdy jsme nasazovali auta do soutěží a zároveň jsme pokračovali ve vývojovém programu Pola R WRC. Od srpna to bude pro všechny zase hektické. Během čtyř měsíců máme na programu šest startů v MS. Do konce ledna musíme také ukončit testovací program, takže se bude ke konci roku zintenzivňovat."

Krátké video z testu Pola R WRC z Řecka:

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.