Volkswagen nakonec na Nový Zéland neodcestoval, místo toho svým zaměstnancům dopřeje menší oddych. Od srpna se však znovu začne na plné obrátky. Před týmem bude nejen šest soutěží MS během čtyř měsíců, ale také poslední testovací jízdy Pola R WRC před jeho debutem.
Během cest do Mexika a do Argentiny si tým Volkswagenu vyzkoušel, jak to ve WRC chodí s logistikou při zámořských soutěžích. Na dlouhou cestu na Nový Zéland tak tým rezignoval a místo toho dopřál svým zaměstnancům krátkou pauzu na oddech.
"Nepoletíme na Nový Zéland, místo toho se v červnu a červenci 100% zaměříme na vývoj Pola R WRC. Testovali jsme v Řecku a v plánu máme testy v nejbližších týdnech v Německu a ve Finsku," řekl manažer týmu, Sven Smeets pro wrc.com. "Máme tak také možnost dopřát lidem nějaké volno. Za sebou totiž máme namáhavé týdny, kdy jsme nasazovali auta do soutěží a zároveň jsme pokračovali ve vývojovém programu Pola R WRC. Od srpna to bude pro všechny zase hektické. Během čtyř měsíců máme na programu šest startů v MS. Do konce ledna musíme také ukončit testovací program, takže se bude ke konci roku zintenzivňovat."
Krátké video z testu Pola R WRC z Řecka:
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.