Rally Targa Florio: V sobotu došlo ke smrtelné nehodě spolujezdce Craiga Breena, Garetha Robertse. Soutěž byla ukončena.
Soutěž byla po smrtelném zranění předčasně ukončena. Více zde.
První etapa:
Dnes bylo na programu šest měřených testů a jeden se jel včera večer. Včera se však jednalo pouze o asi 1,5 km dlouhou speciálku, kterou vyhrál Jan Kopecký o 0,6s před Andreasem Mikkelsenem. Už tato první zkouška tak dala jasně najevo, kdo jsou hlavní aspiranti na vítězství v této italské soutěži. Ovšem ani třetí Paolo Andreucci neztratil moc (+0,7s).
Dnešní etapa začínala už v 8:35. Na RZ2 i RZ3 byl nejrychlejší Andreas Mikkelsen, a tak se ujal vedení, ovšem jeho náskok před prvním servisem nebyl nikterak velký (pouze 1,7s). Po obědě byly v plánu další dva měřené úseky. Na obou byl nejrychlejší opět Mikkelsen, rozestupy v nejlepší pětce ale byly v řádu jednotek sekund. Na RZ5 byl Kopecký "až" čtvrtý, ale jeho ztráta byla pouze 1,9s...
Navečer byly na programu poslední dvě zkoušky dne. RZ6 vyhrál Kopecký a RZ7 zase Mikkelsen. Náš reprezentant v barvách továrního týmu Škoda ale v celkovém pořadí ztrácí po dnešním dni pouze 4,5s.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene O.Škoda Fabia S2000 53:23,5 --- 2. Kopecký J. - Dresler P.Škoda Fabia S2000 +4,5 3. Basso G. - Dotta M.Ford Fiesta RRC +13,2 4. Scandola U. - D'Amore G. Škoda Fabia S2000 +23,6 5. Andreucci P. - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 +34,8 6. Breen C. - Roberts G. Peugeot 207 S2000 +52,8 7. Gamba M. - Inglesi E. Peugeot 207 S2000 +53,6 8. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +1:07,9 9. Perico A. - Carrara F.Peugeot 207 S2000 +1:17,5 10. Runfola M. - Lo Neri G. peugeot 207 S2000 +1:36,9Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?