Rally Targa Florio: V sobotu došlo ke smrtelné nehodě spolujezdce Craiga Breena, Garetha Robertse. Soutěž byla ukončena.
Soutěž byla po smrtelném zranění předčasně ukončena. Více zde.
První etapa:
Dnes bylo na programu šest měřených testů a jeden se jel včera večer. Včera se však jednalo pouze o asi 1,5 km dlouhou speciálku, kterou vyhrál Jan Kopecký o 0,6s před Andreasem Mikkelsenem. Už tato první zkouška tak dala jasně najevo, kdo jsou hlavní aspiranti na vítězství v této italské soutěži. Ovšem ani třetí Paolo Andreucci neztratil moc (+0,7s).
Dnešní etapa začínala už v 8:35. Na RZ2 i RZ3 byl nejrychlejší Andreas Mikkelsen, a tak se ujal vedení, ovšem jeho náskok před prvním servisem nebyl nikterak velký (pouze 1,7s). Po obědě byly v plánu další dva měřené úseky. Na obou byl nejrychlejší opět Mikkelsen, rozestupy v nejlepší pětce ale byly v řádu jednotek sekund. Na RZ5 byl Kopecký "až" čtvrtý, ale jeho ztráta byla pouze 1,9s...
Navečer byly na programu poslední dvě zkoušky dne. RZ6 vyhrál Kopecký a RZ7 zase Mikkelsen. Náš reprezentant v barvách továrního týmu Škoda ale v celkovém pořadí ztrácí po dnešním dni pouze 4,5s.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene O.Škoda Fabia S2000 53:23,5 --- 2. Kopecký J. - Dresler P.Škoda Fabia S2000 +4,5 3. Basso G. - Dotta M.Ford Fiesta RRC +13,2 4. Scandola U. - D'Amore G. Škoda Fabia S2000 +23,6 5. Andreucci P. - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 +34,8 6. Breen C. - Roberts G. Peugeot 207 S2000 +52,8 7. Gamba M. - Inglesi E. Peugeot 207 S2000 +53,6 8. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +1:07,9 9. Perico A. - Carrara F.Peugeot 207 S2000 +1:17,5 10. Runfola M. - Lo Neri G. peugeot 207 S2000 +1:36,9Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?