Plány pořadatelů MS na expanzi šampionát vzaly nejspíš za své. I příští rok by se s největší pravděpodobností mělo jet na stejných soutěžích jako letos. Jen se místo Nového Zélandu pojede v Austrálii, což je ale v souhladu domluvenou rotací těchto dvou soutěží.
Řekové si mohou opět dělat naději, že budou i v příštím roce součástí MS v rally. Na setkání šéfa FIA, Jeana Todta, prezidenta rally komise, Jarma Mahonena, a manažerky MS, Michele Mouton mělo podle informací britského Autosportu padnout rozhodnutí o ponechání všech aktuálních soutěží MS i pro rok 2013. Jen Nový Zéland se podle plánu prostřídá s Austrálií. Plány na soutěže v Brazílii nebo v Jižní Africe tak definitivně zřejmě padají. Obě země se tak do nejvyšší ligy rallysportu podívají zřejmě nejdříve až v roce 2014.
V pátek by mělo ohledně podoby kalendáře pro příští rok padnout konečné rozhodnutí, to se totiž koná zasedání Světové rady FIA. Nicméně spory mezi FIA a pořadatelijednotlivých soutěží, o kterých jsme informovali zde, ještě vyřešeny nejsou. O dodatečné sumě ve výši 100 tisíc eur, kterou mají pořadatelé zaplatit za televizní produkci a časomíru, se bude i nadále jednat. Podle informací Autosportu však již tři pořadatelé novou smlouvu podepsali.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?