Týmy Prodrive odcestuje na Nový Zéland pouze s jedním vozem Mini John Cooper Works WRC. Dani Sordo bude jediným zástupcem týmu, který se bude snažit prokázat, že vylepšená verze výrazně zvýšila konkurenceschopnost Mini na šotolině.
Všichni fanoušci rallysportu věřili, že se Prodrive nakonec představí na Novém Zélandu se dvěma vozy. To se bohužel nestane. Závodní tým bude zastoupen pouze jedním vozem Mini (naproti tomu druhá stáj nasazující Mini - Mini Team Portugal pojede klasicky se dvěma vozy). Za volantem vozu týmu Prodrive bude sedět Dani Sordo.
"Auto bude stejné jako bylo v Portugalsku. I když pár změn na voze před startem rally uděláme. Je zklamáním, že na start nepostavíme druhé auto, ale druhý vůz by se musel vyplatit i po finanční stránce," říká Richard Taylor, šéf týmu.
Prodrive plánuje na Novém Zélandu s pomocí Daniho Sorda demonstrovat zlepšené jízdní vlastnosti vozu na šotolině, na které až doposud Mini trošku ztrácely. V Portugalsku, kde poprvé nová evoluce vyjela, měl ještě tým problémy se spolehlivostí, což by se na Novém Zélandu mělo změnit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?