Defekt pokazil posádke JMP Racing Teamu dobrý výsledok

Csente, Mário
Csente, Mário, foto: www.autosportfoto.sk
Miroslav Majláth 1. června 2012 10:07
Sdílej:

Mário Csente s Petrom Těšínskym boli počas Rally Tríbeč so svojim výkonom spokojní. Prišla však predposledná rýchlostná skúška a defekt, ktorí im všetko pokazil.

Posádka bieleho Subaru Impreza WRX STi vo farbách komárňanského JMP Racing Teamu, Mário Csente so spolujazdcom Petrom Těšínskym prišli do Topoľčian v dobrej nálade. Bodaj by aj nie. Nemuseli absolvovať dlhočizný presun celou republikou, stačila hodinka v aute a už boli v mieste konania druhej súťaže slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2012, v Topoľčanoch. Po už tradičných obhliadkach tratí, ale aj administratívneho a technického preberania, prišlo v piatok podvečer na rad slávnostné predstavenie posádok v centre Topoľčian, na štartovej rampe.

V sobotu ráno na posádky čakalo deväť rýchlostných skúšok. Už na prvú z nich prišiel Mário dosť namrzený: „Nevyspal som sa takmer vôbec, nevybral som si totiž dobrý hotel a pod nami takmer celú noc hučala diskotéka,“ vysvetlil dôvod zlej nálady Mário Csente.

V celkovom poradí Máriovi s Petrom patrilo po prvej sekcii až štrnáste miesto, po druhej však nastal posun na jedenáste a Mário sa chystal v poslednej sekcii zrýchliť a atakovať prvú desiatku. Prišla však posledná rýchlostná skúška a pohľad na hodiny hovoril o strate vyše dva a pol minúty na víťaza tohto testu. Samozrejme strata znamenala aj posun nielen v celkovom poradí, ale aj v triede smerom nadol. „Sme síce v cieli, ale nie celkom spokojní. Niekde na predposlednej rýchlostnej skúške sme dostali defekt, fakt neviem kde, nikde som nerezal, ani necítil že by som niekde chytil nejakú jamu. Chcel som ostať stáť a meniť koleso v rýchlostke, ale Petr ma presvedčil, aby som išiel až do cieľa. Napriek tomu sme tam nechali dva a pol minúty, čo nám samozrejme pokazilo výsledok. Škoda, mohli sme mať kopu bodov v triede,“ povedal po rally Mário Csente.

Miro Majláth

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.