Jari Ketomaa se poprvé od Rally Portugal vrátil do Fiesty RS WRC. Fin se ujal vývojové práce na pneumatikách D-MACK, test probíhal v Řecku.
Finský soutěžák naposledy seděl ve voze WRC v březnu na Rally Portugal. DMACK vyvinul nové pneumatiky DMG+2. Ketomaa testoval na tratích, kde se minulý víkend jela Rally Akropolis, do které ovšem žádný vůz WRC s těmito pneumatikami nenastoupil. To se už ale nedá říct o autech nižších kategorií.
"Jak Rally Acropolis tak rozbité cesty přinesly společnosti úspěch. Představili jsme DMG+2 jako novou pneumatiku pro rally. Je to velký krok vpřed co se týče výkonnosti a spolehlivosti. Ze 250 pneumatik, které společnost do podniku nasadila, jsme zaznamenali pouze 1 defekt," říká Dick Cormack, šéf DMACKu pro motorsport.
"Během testu jsme zkoušeli 4 nové tvrdé směsi pneumatik a jejich novou konstrukci, které jsou určeny pro rok 2013 a jsou součástí naší strategie dostat se na vrchol v tomto sportu, chceme, aby je obouvaly přední týmy a jezdili na nich nejlepší jezdci. Pro DMACK je důležité bojovat s Michelinem, který platí za vůbec nejlepší výrobce pneumatik v motorsportu. To by nám opravdu pomohlo v rozvoji značky."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.