Jari Ketomaa se poprvé od Rally Portugal vrátil do Fiesty RS WRC. Fin se ujal vývojové práce na pneumatikách D-MACK, test probíhal v Řecku.
Finský soutěžák naposledy seděl ve voze WRC v březnu na Rally Portugal. DMACK vyvinul nové pneumatiky DMG+2. Ketomaa testoval na tratích, kde se minulý víkend jela Rally Akropolis, do které ovšem žádný vůz WRC s těmito pneumatikami nenastoupil. To se už ale nedá říct o autech nižších kategorií.
"Jak Rally Acropolis tak rozbité cesty přinesly společnosti úspěch. Představili jsme DMG+2 jako novou pneumatiku pro rally. Je to velký krok vpřed co se týče výkonnosti a spolehlivosti. Ze 250 pneumatik, které společnost do podniku nasadila, jsme zaznamenali pouze 1 defekt," říká Dick Cormack, šéf DMACKu pro motorsport.
"Během testu jsme zkoušeli 4 nové tvrdé směsi pneumatik a jejich novou konstrukci, které jsou určeny pro rok 2013 a jsou součástí naší strategie dostat se na vrchol v tomto sportu, chceme, aby je obouvaly přední týmy a jezdili na nich nejlepší jezdci. Pro DMACK je důležité bojovat s Michelinem, který platí za vůbec nejlepší výrobce pneumatik v motorsportu. To by nám opravdu pomohlo v rozvoji značky."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?