Malcolm Wilson, šéf továrního týmu Ford, se snaží dívat se na věci pozitivně. Poté, co Petter Solberg, který byl opravdu blízko vedoucímu Loebovi, havaroval a přišel o šanci získat pro Ford vítězství, Wilsona alespoň těší rychlost Fiesty RS WRC.
"Máme auto, které může bojovat o vítězství. S tímto vědomím jedeme na Nový Zéland. Letos jde zatím asi tak 60 % nejrychlejších časů na naše konto. Jasně, titul už se zdá nedosažitelný. Ale vloni jsme viděli, že i na několika posledních soutěžích se toho může hodně změnit. Toho se teď musíme držet. Je naprosto bez debaty, že ještě letos vyhrajeme několik soutěží!" říká optimisticky naladěný Malcolm Wilson.
Petter Solberg zrovna v době nehody na Sébastiena Loeba tlačil a dostával jej pod tlak. V době, kdy na čelo norský jezdec ztrácel již pouhých 10 vteřin, tak ale udělal chybu, narazil do skály a ze soutěže odstoupil. Solberg tak letos poprvé v sezoně nebodoval a ztratil druhou příčku mezi jezdci.
"Až doposud se Petterovi vždy v Řecku dařilo. Ale tentokrát soutěž dopadla trošku jinak. Nebyl to jednoduchý úkol: Útočit a zároveň si jistit druhou příčku v MS. Při Rally Akropolis ale nikdo nikdy neví, co se může stát..." zakončil Wilson.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?