Petter Solberg hovoří pro server wrc.com o svém zklamání, které zažil po odstoupení z Rally Acropolis v poslední etapě, kdy mu na čelo chybělo pouze 10s.
Solberg se před poslední etapou Řecké rally rozhodl zaútočit na vedoucího Loeba, jenže Fiestu RS WRC neudržel na trati, ulomil kolo a odstoupil. "Jsem ohromně zklamaný a je to líto vůči týmu. Chtěl jsem vyhrát, ale bohužel to nevyšlo. Až do té nehody byla moje jízda perfektní, bez chyby. Jsem zklamaný, ale musím hledět dopředu a snažit se zůstat pozitivní," říká Petter Solberg.
"Stalo se to v nájezdu do dlouhé levé zatáčky, bylo to v úzké sekci se sjezdem z kopce. Trefil jsem skálu na pravé straně cesty. Ta hodila auto do skály na druhé straně. Náraz utrhl levé zadní kolo a bylo po závodu. Plán byl, zkusit zatlačit a stáhnout Seba o 2 až 3 vteřiny na první zkoušce. Chtěl jsem, aby byl pod tlakem, musel jsem to zkusit. Po prvních 10 kilometrech jsme měli stejný čas, a tak jsem se rozhodl zatlačit ještě o trošku víc."
Manažer Fordu pro motorsport, Gerard Quinn, to komentoval slovy: "Petter bojoval o vítězství a je možné, že by ho získal. V rally o výhře nebo prohře rozhodují zlomky sekund, a přesně to jsme viděli dnes."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?