Jari-Matti Latvala se v Řecku vrací do šampionátu WRC po pauze vynucené jeho zraněním. Fin chce získat pódium a v budoucnu podporovat Pettera Solberga.
Rally Argentina musel Fin vynechat poté, co upadl na lyžích při tréninku a musel podstoupit operaci. V Řecku už se ale vrací za volant Fordu Fiesta RS WRC. Před startem ale mírnil očekávání: "Je skvělé být opět zpět. Rally Argentina jsem velmi intenzivně sledoval, abych věděl, jak si na tom náš tým ve srovnání s ostatními stojí. Bylo to sice zajímavé, ale pro jezdce velmi frustrující."
"Když jsem zde v Řecku usedl opět do vozu, tak mi přišlo, jako bych nebyl v autě aspoň rok. V rameni mám 10 centimetrovou destičku a 6 šroubů. Pokud by se mi podařilo se prosadit na podium, tak by to bylo skvělé."
S bojem o titul se musí Latvala pomalu ale jistě rozloučit. Kromě vítězství ve Švédsku se jezdci letošní sezona vůbec nepovedla, i když byl ve spoustě rally na čele a zajel velké množství nejrychlejších časů. Na kolegu Solberga ztrácí 45 bodů, což by mohlo napovědět něco o rozdělení týmových rolí pro zbytek šampionátu.
Vloni Jari-Matti několikrát pomohl Mikkovi, ten titul ale nakonec nezískal...
To ví i Latvala: "Nevypadá to dobře. Když se podívám na tabulku, tak je jasné, že jsem již šanci ztratil. Budu podporovat Pettera. Taková situace již byla vloni s Mikkem. Pomohl jsem týmu," zakončil Jari-Matti Latvala. Mikko Hirvonen letos změnil tým a jezdí za Citroën, momentálně je 3. se 3 bodovou ztrátou na Solberga.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?