Po několika obtížných soutěžích by chtěl Ott Tänak v Řecku uspět. Rally Akropolis by chtěl odjet hlavně bez problémů až do cíle.
Až doposud byla sezona 2012 pro Otta Tänaka seznou k zapomenutí. Hned několik nehod udělalo Estonci čáru přes rozpočet. Jezdec M-Sportu byl nucen již několikrát použít pravidlo Rally2. Díky 3 nejrychlejším časům prokázal jezdec svůj talent, ale Malcolm Wilson by si přál vidět zlepšení.
Zvláště poslední nehoda v Argentině šéfa Fordu hodně naštvala (viz zde), protože na jihoamerické soutěži se měl Ott hlavně učit a sbírat zkušenosti. Brit tehdy zdůrazňoval, že nejrychlejší časy nejsou to, o co by svého jezdce žádal. I přes útrapy první etapy byl nakonec Tänak 10., takže získal bod.
Jeho doposud nejlepším výsledkem roku bylo páté místo z Rally Mexiko. Řecko, kde bude teď o víkendu Ott startovat, zná z minulého roku. Tehdy ale startoval s Fiestou S2000, ze soutěže odstoupil. Letos, ve Fiestě WRC, by se měl opět hlavně učit: "Je to pěkná rally. Vloni jsem zde soutěžil a většina tratí je OK. Některé ale mohou být velmi rozbité. Na nich musíte jet opravdu opatrně a přizpůsobit tempo jejich stavu. Důležitý je v těchto místech detailní rozpis."
"Letos je ale velmi těžké předpovídat, co nás bude čekat. Už se ale těším, až budu opět sedět v autě. Poslední rally pro mě nebyly dobré. V Řecku bych chtěl dojet do cíle a získat body. Pravidelně pracuji na tréninku. Snad se mi podaří získat zpět moji rychlost a důvěru v auto."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?