Petter Solberg věří, že rozumný přístup k rozbitým tratím Řecké rally bude klíčem k úspěchu. Nor je momentálně v pořadí jezdců druhý, start do sezony se mu povedl, teď by chtěl v dobrých výkonech pokračovat.
Petter Solberg má na Řecko dobré vzpomínky, když zde získal svoje první podiové umístění (rok 2001) a soutěž dokázal v roce 2004 vyhrát (celkem má na svém kontě 11 startů na této rally). "Je to nejvíce kamenitá rally sezony, ale teprve uvidíme, jestli se ukáže i jako nejtěžší. V Řecku máte na trati spoustu velkých kamenů, tento fakt dělá soutěž tak obtížnou," říká mistr světa z roku 2003.
"O kamenitých cestách jsem se toho hodně naučil v Keni na Safari Rally. Zkušenosti, které jsem zde získal, mi v Řecku mohou pomoci. Na tratích podobného typu musíte jet chytře. Tyto tratě a navíc velké horko, jsou pro pneumatiky opravdová výzva," pokračuje 37letý soutěžák.
"Ale pneumatiky Michelin jsou letos velmi odolné a já věřím, že i zde budou dobré. Na předešlých dvou soutěžích jsem měl smůlu, ale pokaždé se mi naštěstí podařilo získat docela slušné body. Musel jsem jet ale na 110 %, abych se dostal zpět. Snad tentokrát zažiji rally bez problémů a získám co možná nejvíc bodů."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?