Toshi Arai řekl, že by pro Subaru Impreza R4 mohla přijít ještě nějaká vylepšení poté, co minulý týden dojel v rámci IRC Production Cup na Tour de Corse druhý.
Arai, který v této kategorii obhajuje titul, přešel pro sezonu 2012 od Stohl Racingu k Tommi Mäkinen Racingu. "Auto a gumy (Yokohama) jsou dobré, ale mohlo by se to ještě zlepšit," řekl Toshi Arai, kterého během soutěže potkal jediný problém a to s řadící pákou, navíc až během třetího dne. "Auto je pro tento rok opravdu stejné, ale když jdete do jiného týmu, tak zde jsou vždy nějaké malé rozdíly."
Další soutěží pro Araie v rámci IRC bude asfaltová Rally San Marino, která se jede začátkem června. "Asfalt mám raději, takže jsem rád."
Araie v týmu Stohl Racing nahradil Andreas Aigner, který ve Francii se svou Imprezou získal dominantní vítězství. Jarkko Nikara mohl pro Subaru zajistit i poslední místo na podium kdyby nemusel zkraje prvního dne odstoupit kvůli problémům s převodovkou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?