Toshi Arai řekl, že by pro Subaru Impreza R4 mohla přijít ještě nějaká vylepšení poté, co minulý týden dojel v rámci IRC Production Cup na Tour de Corse druhý.
Arai, který v této kategorii obhajuje titul, přešel pro sezonu 2012 od Stohl Racingu k Tommi Mäkinen Racingu. "Auto a gumy (Yokohama) jsou dobré, ale mohlo by se to ještě zlepšit," řekl Toshi Arai, kterého během soutěže potkal jediný problém a to s řadící pákou, navíc až během třetího dne. "Auto je pro tento rok opravdu stejné, ale když jdete do jiného týmu, tak zde jsou vždy nějaké malé rozdíly."
Další soutěží pro Araie v rámci IRC bude asfaltová Rally San Marino, která se jede začátkem června. "Asfalt mám raději, takže jsem rád."
Araie v týmu Stohl Racing nahradil Andreas Aigner, který ve Francii se svou Imprezou získal dominantní vítězství. Jarkko Nikara mohl pro Subaru zajistit i poslední místo na podium kdyby nemusel zkraje prvního dne odstoupit kvůli problémům s převodovkou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.