Jari-Matti Latvala připustil, že vítězství v Rally Acropolis, která se jede příští týden, je pro něj poměrně nerealistické poté, co musel minulou soutěž v Jižní Americe kvůli zlomené klíční kosti vynechat.
Jezdec Fordu bude mít příští týden na soutěži kolem řeckého Loutraki pásy kolem poraněné levé klíční kosti vycpány a vyloženy tak, aby na inkriminované místo vytvářely co nejmenší tlak. Rozhodl se tak i přesto, že má za sebou bezproblémový dvoudenní test.
"Doufám, že budu bojovat o podium. Bylo by lepší bojovat o vítězství, ale mým cílem je podium. Nevím, jaký budu mít pocit, dokud se ta rally nepojede. Můj přístup ke kvalifikaci bude ale stejný, nechci nějak zpomalovat nebo jet zlehka." Jari-Matti Latvala také přiznává, že pro soutěž počítá s bolestí, nicméně hned od začátku nechce jet pod prášky. "Na soutěži budu mít sebou prášky, ale nechci si je brát dokud to opravdu nebude nutné."
Fyzioterapeut, který se o Fina od nehody, která se mu stala během jíždy na běžkách, staral, příští týden do Řecka jede také. "Fyzioterapeut je spokojený s tím, jak se věci mají. S rekonvalescencí jsme byli před plánem, který byl ale docela těsný. Jsem velmi rád, že se můžu opět vrátit zpět za volant. Auto i tým jsou velmi konkurenceschopní a já už se těším na to, až budu moci zase jezdit."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?