V Argentině se Jari-Matti Latvala díky zlomenině klíční kosti nemohl postavit na start. Na Rally Argentina by však měl být zpět. Do vozu se Fin dostane již během příštího týdne na Sardinii.
Při běžkování ve Finsku Jari-Matti upadl tak nešťastně, že si zlomil klíční kost. Musel podstoupit operaci, která byla úspěšná a Fin by asi mohl startovat v Argentině. Nicméně Ford mu chtěl dopřát delší čas na rekonvalescenci, a tak do Argentiny poslal Daniho Sorda. Jari-Matti by si tedy měl zazávodit až teď v Řecku.
Do vozu se ale dostane už příští týden, když jeho tým naplánoval testování na Sardinii. "Už jsem na 90% zdravý a snad budu moci jet do Řecka," řekl Jari-Matti Latvala. I týmový šéf, Malcolm Wilson, je rád, že je jeho svěřenec už zdravý: "Mít Jariho opět v autě, to je skvělé."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?