V Argentině se Jari-Matti Latvala díky zlomenině klíční kosti nemohl postavit na start. Na Rally Argentina by však měl být zpět. Do vozu se Fin dostane již během příštího týdne na Sardinii.
Při běžkování ve Finsku Jari-Matti upadl tak nešťastně, že si zlomil klíční kost. Musel podstoupit operaci, která byla úspěšná a Fin by asi mohl startovat v Argentině. Nicméně Ford mu chtěl dopřát delší čas na rekonvalescenci, a tak do Argentiny poslal Daniho Sorda. Jari-Matti by si tedy měl zazávodit až teď v Řecku.
Do vozu se ale dostane už příští týden, když jeho tým naplánoval testování na Sardinii. "Už jsem na 90% zdravý a snad budu moci jet do Řecka," řekl Jari-Matti Latvala. I týmový šéf, Malcolm Wilson, je rád, že je jeho svěřenec už zdravý: "Mít Jariho opět v autě, to je skvělé."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?