Patrik Flodin nebude schopný odstartovat při rally Korsika. Mladý Švéd má zlomenou klíční kost a musí na operaci. Jeho místo v týmu Pettera Solberga převezme Martin McCormac.
Patrik Flodin má smůlu. Původně se měl zúčastnit Rally Korsika, jenže místo ní se teď bude muset podrobit operaci. Jeho místo ve Fiestě S2000 převezme úřadující juniorský britský šampion, Martin McCormac.
"Mám fakt smůlu. Zlomil jsem si klíční kost při joggingu. Až později se přišlo na to, že operace bude nezbytná. Po ní se musím dát co nejrychleji do pořádku, ale pro Rally Ypres už vše vypadá dobře," popisuje situaci Patrik Flodin.
Šéf týmu, Petter Solberg, věří, že v Martinu McCormacovi našli správného náhradníka: "On je velkolepý jezdec a já jsem velmi rád a hrdý na to, že jsme se tak rychle domluvili."
PSEngineering má letos mimo původních 7 startů Flodina v IRC, také 2 starty Kristiana Sohlberga (také v IRC).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?