Patrik Flodin má zlomenou klíční kost, na Korsice nepojede

Flodin, Patrik
Flodin, Patrik, foto: www.urt.su
iM2 3. května 2012 20:57
Sdílej:

Patrik Flodin nebude schopný odstartovat při rally Korsika. Mladý Švéd má zlomenou klíční kost a musí na operaci. Jeho místo v týmu Pettera Solberga převezme Martin McCormac.

Patrik Flodin má smůlu. Původně se měl zúčastnit Rally Korsika, jenže místo ní se teď bude muset podrobit operaci. Jeho místo ve Fiestě S2000 převezme úřadující juniorský britský šampion, Martin McCormac.

"Mám fakt smůlu. Zlomil jsem si klíční kost při joggingu. Až později se přišlo na to, že operace bude nezbytná. Po ní se musím dát co nejrychleji do pořádku, ale pro Rally Ypres už vše vypadá dobře," popisuje situaci Patrik Flodin.

Šéf týmu, Petter Solberg, věří, že v Martinu McCormacovi našli správného náhradníka: "On je velkolepý jezdec a já jsem velmi rád a hrdý na to, že jsme se tak rychle domluvili."

PSEngineering má letos mimo původních 7 startů Flodina v IRC, také 2 starty Kristiana Sohlberga (také v IRC).

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.