Malcolm Wilson kritizuje jezdce M-Sportu, Otta Tänaka, který nedbá příkazů týmu a dopouští se až moc chyb, které jej neustále posílají do Rally 2.
Šéf Fordu, Malcolm Wilson, je z vystoupení Otta Tänaka v Rally Argentina velmi zklamaný: "Musím říci, že jsem byl velmi zklamaný z výkonu Otta. Cílem bylo, aby soutěž dokončil. Ale už na prvních třech rychlostních zkouškách udělal tři chyby, které si zapříčinil sám. Všechny mě hodně zklamaly."
Ve druhé etapě postihl Otta defekt pneumatiky, ve třetí pak problém s řízením, za které však spíše mohl jezdec. "Jeho hlavním cílem bylo, aby dojel do cíle - na tom jsme se domluvili," zlobí se Wilson.
Brit také kritizuje přístup mladého Estonce hlavně s ohledem na nastávající klasické soutěže: "Argentina je velmi dlouhá rally, vlastně ta nejdelší. Proto bylo důležité, aby na těchto tratích získal zkušenosti. Tohle určitě nebyla rally, na které bychom chtěli vidět jeho rychlost." Šéf Fordu požaduje po svém jezdci zlepšení, ale jeho budoucnost u M-Sportu nezpochybňuje.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?