Malcolm Wilson kritizuje jezdce M-Sportu, Otta Tänaka, který nedbá příkazů týmu a dopouští se až moc chyb, které jej neustále posílají do Rally 2.
Šéf Fordu, Malcolm Wilson, je z vystoupení Otta Tänaka v Rally Argentina velmi zklamaný: "Musím říci, že jsem byl velmi zklamaný z výkonu Otta. Cílem bylo, aby soutěž dokončil. Ale už na prvních třech rychlostních zkouškách udělal tři chyby, které si zapříčinil sám. Všechny mě hodně zklamaly."
Ve druhé etapě postihl Otta defekt pneumatiky, ve třetí pak problém s řízením, za které však spíše mohl jezdec. "Jeho hlavním cílem bylo, aby dojel do cíle - na tom jsme se domluvili," zlobí se Wilson.
Brit také kritizuje přístup mladého Estonce hlavně s ohledem na nastávající klasické soutěže: "Argentina je velmi dlouhá rally, vlastně ta nejdelší. Proto bylo důležité, aby na těchto tratích získal zkušenosti. Tohle určitě nebyla rally, na které bychom chtěli vidět jeho rychlost." Šéf Fordu požaduje po svém jezdci zlepšení, ale jeho budoucnost u M-Sportu nezpochybňuje.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?