Sébastien Ogier díky sedmému místu v Argentině získal pro VW již třetí bodované umístění v řadě. Andreas Mikkelsen svedl se svým kolegou pěkný souboj, ale cíl soutěže neviděl. Zklamaný ale není.
Ogier a Mikkelsen spolu o víkendu před zraky tisícovek nadšených fandů kolem rychlostních zkoušek svedli strhující souboj. Defekt pravého předního zavěšení na Fabii S2000 Mikkelsena však zapříčinil to, že Nor musel po 440 měřených kilometrech z 503 plánovaných ze soutěže odstoupit. V tomto okamžiku dělilo oba jezdce pouze 1,5 sekundy.
"Pro fanoušky to byla zajímavá a hodně napínavá soutěž. Týmový duel s Andreasem byl letos doposud nejtvrdším, musíme ale dělat vše pro to, abychom byli rychlejší. Je škoda, že nakonec do cíle nedojely obě auta. Tým získal hodně mistrovských bodů. Inženýří a mechanici během těch 4 dnů odvedli bezchybnou práci. Rozhodující pro náš dobrý výsledek byla strategie volby gum. Dobře jsme zvolili gumy a až do konce jsme mohli jet rychle. Pro jezdce i celý tým byla účast na soutěži velice hodnotná, mohli jsme poznat dlouhé zkoušky. Teď toho navíc víme více o celé rally a můžeme se tak pečlivě připravit na příští rok," řekl Sébastien Ogier.
Andreas Mikkelsen byl i přes výpadek se svým výkonem hodně spokojený. "Při našem prvním startu zde jsme ukázali skvělý výkon. Mohli jsme držet stejné tempo jako náš týmový kolega, byli jsme konstantně rychlí a neudělali jsme žádnou větší chybu. I když se nám nepodařilo dojet až do cíle, tak můžeme být na svůj výkon hrdí." O defektu Nor říká následující: "Nejprve to nevypadalo jako velký problém, auto jen silně táhlo doleva. Pak se náhle zlomilo zavěšení."
"Naše dobré zkušenosti z Argentiny se vyplatily: Nejen tři vítězství na Dakaru, ale i tento testovací start v nás zanechaly dobré vzpomínky. Napínavý duel mezi Ogierem a Mikkelsenem fandové kvitovali a zároveň se k nám dostalo hodně dat a zkušeností. Tým také zvládl skvělou práci co se nasazení vozů a zámořské logistiky týče. Byli jsme dobře připraveni a už se těšíme na rok 2013, kdy budeme na startu Rally Argentina stát s Polem R WRC," řekl šéf VW pro motorsport, Kris Nissen.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?