Malcolm Wilson popisuje odstoupení Pettera Solberga z vedoucí pozice v Argentinské rally jako další promarněnou šanci na vítězství v rámci MS.
Tovární jezdec Fordu přitom vedl už ve dvou po sobě jdoucích soutěžích, ale ani jednou na čele dlouho nevydržel. Petter Solberg vedl v Argentině o více jak 20s, ale zlomená tyč řízení ho donutila odstoupit, svoji Fiestu RS WRC musel odstavit zhruba 5 kilometrů před cílem RZ4.
"Pokud mám být upřímný, tak je to další promarněná šance, jsme zklamaní. Naštěstí jsme schopni vůz pro zítřek opravit. Budeme tedy pokračovat a na Pettera čeká další stíhací jízda, snad bude tak úspěšná jako ta z Portugalska a podaří se mu získat nějaké body," říká Malcolm Wilson.
Po 5 RZ je jeho kolega, Dani Sordo, třetí, pouze 13s za vedoucím Loebem. Dnes nás čeká ještě jeden test, ale rychlost Španěla šéfa Fordu každopádně zaujala: "Když se podíváte na Daniho výkon, tak je jasné, že s vozem našel společnou řeč. Jel velmi dobře, předvedl rozumný výkon. Trošku ztrácí, když jsou podmínky více náročné, ale když má v auto důvěru, tak předvádí svoji rychlost. Je pouze 13s za Sébastienem, všichni víme, co se všechno může stát. Pořád je do cíle hrozně daleko."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?