Sébastien Loeb spoléhá na to, že bude první den Argentinské rally pršet, protože si po kvalifikaci vybral 1. startovní pozici pro páteční etapu.
Osminásobný mistr světa, Sébastien Loeb, vyhrál kvalifikaci a pak se nebál zvolit si první startovní pozici pro úvodní den Rally Argentina. Toto rozhodnutí mimo jiné znamená, že první ranní zkoušku pojede Francouz ještě za šera. Největší soupeři Loeba následovali jeho rozhodnutí a seřadili se hned za ním.
"Doufám, že tohle je ta nejlepší pozice na trati. Na soutěžích, kde prší, když startujete třeba na 15. místě, tak už je trať hodně blátivá. To by mě stálo spoustu času. Občas, když začne pršet, tak je první místo na trati tou nejvýhodnější pozicí," popisuje Loeb.
"OK, zítra ráno budeme vyrážet ještě za tmy, ale naši rivalové si vybrali pozice dva, tři a čtyři, takže si myslím, že to bude i pro ně stejné," pokračuje Sébastien. Jediný rozdíl ve startovních pozicích oproti kvalifikaci na předních místech je ve výměně pozic mezi továrními jezdci Fordu Danim Sordem (v kvalifikaci 3., na trati 4.) a Petterem Solbergem (v kvalifikaci 4., na trati 3.).
Startovní pořadí do 1. etapy:1. Sebastien Loeb2. Mikko Hirvonen3. Petter Solberg4. Dani Sordo5. Thierry Neuville6. Mads Ostberg7. Ott Tanak8. Evgeny Novikov9. Nasser Al-Attiyah10. Martin Prokop11. Armindo Araujo12. Daniel Oliverira13. Paulo Nobre14. Eliseo Salazar
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?