Sébastien Loeb spoléhá na to, že bude první den Argentinské rally pršet, protože si po kvalifikaci vybral 1. startovní pozici pro páteční etapu.
Osminásobný mistr světa, Sébastien Loeb, vyhrál kvalifikaci a pak se nebál zvolit si první startovní pozici pro úvodní den Rally Argentina. Toto rozhodnutí mimo jiné znamená, že první ranní zkoušku pojede Francouz ještě za šera. Největší soupeři Loeba následovali jeho rozhodnutí a seřadili se hned za ním.
"Doufám, že tohle je ta nejlepší pozice na trati. Na soutěžích, kde prší, když startujete třeba na 15. místě, tak už je trať hodně blátivá. To by mě stálo spoustu času. Občas, když začne pršet, tak je první místo na trati tou nejvýhodnější pozicí," popisuje Loeb.
"OK, zítra ráno budeme vyrážet ještě za tmy, ale naši rivalové si vybrali pozice dva, tři a čtyři, takže si myslím, že to bude i pro ně stejné," pokračuje Sébastien. Jediný rozdíl ve startovních pozicích oproti kvalifikaci na předních místech je ve výměně pozic mezi továrními jezdci Fordu Danim Sordem (v kvalifikaci 3., na trati 4.) a Petterem Solbergem (v kvalifikaci 4., na trati 3.).
Startovní pořadí do 1. etapy:1. Sebastien Loeb2. Mikko Hirvonen3. Petter Solberg4. Dani Sordo5. Thierry Neuville6. Mads Ostberg7. Ott Tanak8. Evgeny Novikov9. Nasser Al-Attiyah10. Martin Prokop11. Armindo Araujo12. Daniel Oliverira13. Paulo Nobre14. Eliseo Salazar
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?