Belgičan Thierry Neuville doufá, že by při svém debutu v Argentině mohl získat umístění v TOP5.
Po zisku svých prvních bodů v Portugalsku chce Thierry Neuville přidat další body i v Argentině. Aby se mu to podařilo, tak musí soutěž odjet bez problémů: "Chci dojet soutěž bez toho, aniž bych využila pravidla Rally 2. Na minulé soutěži to nebylo možné, protože jsem měl v hodně speciálních podmínkách velkou smůlu," řekl Thierry Neuville pro wrc.com.
"Kdybych dokázal soutěž odjet bez problémů, tak bych určitě nebyl daleko od umístění v TOP5." Start v Argentině belgickému závodníkovi určitě nové přinese, protože doposud v Jižní Americe nejel. "Budou to moje první zkušenosti na této rally, kterou všichni popisují jako velmi těžkou. Jsou tam nějaké dlouhé zkoušky a počasí se může hodně měnit. Proto jsem ale tady, abych se něčemu naučil a zlepšil se," zakončil mladý jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?