Zklamání z výpadku v Portugalsku je zapomenuto, Sébastien Loeb se dívá dopředu na Rally Argentina. Na klasice v Jižní Americe se podmínky od minulého ročníku trochu změnily. Úřadující mistr světa tak musí zvolit ideální taktiku pro tuto soutěž.
Už šest let zná Rally Argentina jen jednoho vítěze: Sébastiena Loeba. Aby to klaplo i se sedmým vítězstvím v řadě, uvažuje Seb a jeho tým Citroën nad taktikou pro následující rally. "Kdybychom si měli vybírat startovní pozici do první etapy, tak by nás z toho opravdu bolela hlava. V Portugalsku jsme podstoupili určité riziko, když jsme jeli na trati jako první. Tento den bylo na programu ale pouze 35 měřených kilometrů. V Argentině se v pátek pojede více jak 200 kilometrů. Když bude pršet, tak musíme jet vpředu, abychom se nemuseli brodit blátem. Když bude sucho, bude lepší startovat kolem 15. místa."
Sébastien v Argentině 2007 s C4 WRC
I přes výpadek v Porgalsku si Seb Loeb udržel průběžné vedení mezi jezdci. Jeho pronásledovatelé ale zmenšili jejich odstup. Petter Solberg už ztrácí jen čtyři body. Loeb se však zdá být dobře motivován. "Po zklamání v Portugalsku jsem odhodlán vrátit se zpět na vítěznou vlnu. Zvláště na rally, která má tak jedinečnou atmosferu."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?