Miroslav Janota cíl Rally Vltava nespatřil

rally vltava
rally vltava, foto: Tomáš Brčko Brázdil
Petr Eliáš 22. dubna 2012 20:51
Sdílej:

Miroslava Janotu s Lukášem Vyoralem postihl technický problém hned v úvodu Rallye Vltava. Ve druhé etapě bohužel odstoupili definitivně.

Žlutý Opel Kadett C/GT-E, 16 V Hájek Historic Czech National Rally Teamu bohužel do cíle Rallye Vltava nedorazil. Domácí rally se pro posádku Miroslav Janota – Lukáš Vyoral stala pohromou i přes obrovskou snahu, kterou tým vynaložil před startem samotné rally. První problém se přihlásil hned na první rychlostní zkoušce, kdy upadl kondenzátor z rozdělovače. Janotu s Vyoralem to stálo pět minut a naděje na pódiové umístění se rozplývala. I tak se ale s odhodláním vrhli do boje ve druhé etapě Rallye Vltava a pokoušeli se probojovat pořadím, co nejvýše to půjde.

 

Úvod druhého dne vycházel Mirkovi Janotovi skvěle. Ve dvou rychlostních zkouškách zajel druhý nejrychlejší čas absolutně a vypadalo to, že vše se již k dobrému obrátí. Ve třetí rychlostní zkoušce dne byl Opel Kadett Hájek Historic Czech National Rally Teamu nejrychlejší a Mirek Janota s Lukášem Vyoralem se těšili na další souboje na rychlostních zkouškách Vimperska, kde se převážně závodilo druhý den Rallye Vltava. Pak ale přišel další technický problém, po němž zůstal Opel posádky Janota – Vyoral definitivně stát. Porouchaný diferenciál nebylo možné na místě opravit a Miroslav Janota s Lukášem Vyoralem odevzdali jízdní výkaz. Ani ve třetí rally sezony 2012 se tedy Hájek Historic Czech National Rally Team nedočkal kýženého bodového zisku. Z Rallye Vltava si tedy odváží pouze jeden bod za účast a hlavně velké zklamání.

 

Ctirad Hájek, majitel týmu: „Asi nám skutečně nebylo přáno na Vltavě letos uspět. Chybělo nám pověstné soutěžácké štěstí. Dvacet dva závodů jsme odjeli v řadě bez větších technických problémů a letos se nám smůla lepí na paty. My ale neházíme flintu do žita. Vím, že celý tým věnoval maximální péči přípravě našeho auta a přesto všechno došlo k odstoupení. Nic s tím teď neuděláme. To je prostě motorsport.  Wir Leben Autos. Těšíme se na další závody, no a držme si palce :).“

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.