Martin Prokop dostane v Argentině šanci místo Jariho Ketomaa, který obvykle jezdí v MS s podporou společnosti D-MACK. Očekává se, že by měl mít Martin oproti finskému jezdci na mokré šotolině výhodu.
Při Rally Argentina se představí opět i jeden privátní Ford Fiesta v barvách pneumatikářské společnosti D-MACK. V Portugalsku v něm seděl Jari Ketomaa, teď v něm uvidíme Martina Prokopa. Lidé od D-MACKu dospěli k tomuto rozhodnutí jednak proto, že Ketomaa v Argentině ještě nebyl, a také proto, že Martin letos získal dobré výsledky (naposledy 5. místo v Portugalsku). Zbývajících 12 vozů specifikace WRC pojede na pneumatikách Michelin.
D-MACK sází v Argentině na měkkou směs pneumatik. Ty byly vyvinuty pro chladné počasí, které je při soutěži očekáváno, a měly by zvláště při dešti a na blativé trati poskytovat výhodu. "Gumy fungovaly během testu velmi dobře. Už po pár kilometrech jsem se na nich cítil dobře," říká český soutěžák. "Doufám, že za mokrých podmínek bychom mohli mít výhodu."
"Už vloni v Británii jsme mohli vidět, jak dobře na nich Ott Tänak jel," připomíná privátní jezdec Fordu. Tänak vloni ve Walesu obstaral premiéru pneumatik značky D-MACK na voze WRC při soutěži MS. V cíli byl klasifikován na 6. místě: "Poprvé se s autem svezu při tréninku. Pokud odjedu rally hlavou bez zbytečných chyb, tak bych mohl získat dobrý výsledek, protože soutěž je velmi dlouhá."
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?