Martin Prokop dostane v Argentině šanci místo Jariho Ketomaa, který obvykle jezdí v MS s podporou společnosti D-MACK. Očekává se, že by měl mít Martin oproti finskému jezdci na mokré šotolině výhodu.
Při Rally Argentina se představí opět i jeden privátní Ford Fiesta v barvách pneumatikářské společnosti D-MACK. V Portugalsku v něm seděl Jari Ketomaa, teď v něm uvidíme Martina Prokopa. Lidé od D-MACKu dospěli k tomuto rozhodnutí jednak proto, že Ketomaa v Argentině ještě nebyl, a také proto, že Martin letos získal dobré výsledky (naposledy 5. místo v Portugalsku). Zbývajících 12 vozů specifikace WRC pojede na pneumatikách Michelin.
D-MACK sází v Argentině na měkkou směs pneumatik. Ty byly vyvinuty pro chladné počasí, které je při soutěži očekáváno, a měly by zvláště při dešti a na blativé trati poskytovat výhodu. "Gumy fungovaly během testu velmi dobře. Už po pár kilometrech jsem se na nich cítil dobře," říká český soutěžák. "Doufám, že za mokrých podmínek bychom mohli mít výhodu."
"Už vloni v Británii jsme mohli vidět, jak dobře na nich Ott Tänak jel," připomíná privátní jezdec Fordu. Tänak vloni ve Walesu obstaral premiéru pneumatik značky D-MACK na voze WRC při soutěži MS. V cíli byl klasifikován na 6. místě: "Poprvé se s autem svezu při tréninku. Pokud odjedu rally hlavou bez zbytečných chyb, tak bych mohl získat dobrý výsledek, protože soutěž je velmi dlouhá."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?