Dani Sordo má za sebou první den testů vozu Ford Fiesta WRC, se kterým ho čeká premiérový start příští týden na Rally Argentina, kde bude zastupovat Jariho-Mattiho Latvalu.
Dani Sordo, pro Argentinu jezdec továrního týmu Ford, má za sebou kompletní den testů na základně Fordu v britské Cumbii. Původní zprávy mluvily o tom, že Španěl začne testovat až zítra. Test trval až do dnešního večera, aby Dani získal s Fiestou co nejvíc zkušeností.
"Jsem moc rád, že jedu do Argenitny. Když jste jezdcem rally, tak jediné, co chcete, je sedět v autě a bojovat na trati. Jsem moc rád, že mi Prodrive umožnil startovat v Argentině za Ford," říká ke startu samotný jezdec.
Dani Sordo bude pokračovat v testování vozu i zítra. S inženýry týmu se pokusí zapracovat na nastavení Fiesty WRC, které by vyhovovalo jeho jezdeckému stylu. Současné regule v MS neumožňují uskutečnit test přímo v zemi konání soutěže, proto se testuje ve Velké Británii.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?