Vypadá to, že hledání náhradníka za Jariho-Mattiho Latvalu dospělo ke svému konci. Šéf M-Sportu a továrního týmu Ford podepsal pro tuto soutěž s Danim Sordem.
Tovární jednička týmu Ford, Jari-Matti Latvala, si minulý týden při lyžování zlomila klíční kost. Tento incident bude stát Fina start v Argentině. Po úspěšné operaci by sice jezdec byl schopen nastoupit už v Argentině, ale tým Ford se rozhodl dopřát mu dostatečný čas na rekonvalescenci, a tak se rozhodl ho nasadit až v Řecku (jede se na konci května).
Malcolm Wilson, šéf týmu Ford, se při hledání náhradníka za Jariho-Mattiho obrátil i na Daniho Sorda, jezdce Prodrivu. Španěl dříve působil v továrním týmu Citroënu, kde dokázal, že je spolehlivý a dokáže sbírat body. V současnosti jezdí s Mini John Cooper Works WRC týmu Prodrive, jenže ten nemá peníze na všechny starty v letošním roce, a tak je Dani Sordo pro Argentinu volný.
Start Sorda byl ale vázán na shodu mezi Malcolmem Wilsonem a Davidem Richardsem (šéfem Prodrivu). Vypadá to, že se oba na startu Sorda dohodli, oficiální potvrzení by mělo přijít během dnešního dne.
Pokud by se navíc splnily zvěsti o tom, že Jari-Matti Latvala na konci sezony zamíří do Volkswagenu, tak by si Dani v případě povedeného vystoupení mohl zajistit místo v továrním Fordu pro příští sezonu namísto nejisté budoucnosti u Prodrivu a značky Mini.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?