Při lyžování si Jari-Matti Latvala zlomil klíční kost, teď ho tedy čeká pauza. Fin se tak nebude moci zúčastnit soutěže v Argentině. Možný náhradník? Možná Mads Ostberg!
Jariho-Mattiho Latvalu pokala další smůla v letošní sezóně, ve středu si při lyžování zlomil klíční kost a nebude se tak moci zúčastnit soutěže v Argentině, která se jede od 27. do 29. dubna. Včera byl Fin operován a do ramene mu bylo dáno sedm šroubů, které mají urychlit jeho uzdravení. I přes toto zraněný by Jari-Matti teoreticky v Jižní Americe startovat mohl, ale tým Ford s ním pro závod nepočítá.
"Běhy na lyžích patří k běžnému tréninkovému programu a Jari je dobrým a zkušeným běžcem. Bohužel tentokrát tvrdě dopadl na jeho levé rameno a bude muset vynechat Argentinu, aby byl na konci května na Rally Acropolis v pořádku," řekl mluvčí týmu Ford.
Kdo zaujme místo Latvaly u Fordu, je momentálně nejasné. Vedle vítěze soutěže v Portugalsku, Madse Ostberga, přichází v úvahu i Ott Tänak. Oba jezdci jsou ale na soutěž už přihlášeni v týmech Adapta respektive M-Sport, dodatečná výměna týmu by tak byla možná dost těžko. Spekuluje se tak o hodně jménech jako například Chris Atkinson nebo Dani Sordo.
"Moje první obavy se týkaly samozřejmě Jariho-Mattiho a toho, aby situace pro něj dopadla co nejlépe. Rozhodli jsme se, že pro něj bude nejlepší, když vypustí soutěž v Argentině, aby byl na 100% fit pro Rally Acropolis. Je to konec konců nejtěžší soutěž v kalendáři. Musíme vybrat nějakého náhradního jezdce, ale teď ještě nemůžeme nic říci. Nejdříve řekneme něco v pondělí. Výběr nebude lehký, protože není jednoduché najít jezdce kvalit Jariho," řekl Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?