Přechod Pettera Solberga k Fordu se zatím ukazuje jako dobrý tah - angažování Nora posiluje také image týmu.
Po svém přestupu k továrnímu týmu Fordu zažívá Petter Solberg velké oživení své kariéry v MS. Zatímco jeho vysoce ceněný týmový kolega, Jari-Matti Latvala, zažil špatný start do sezony, když měl na čtyřech prvních soutěžích roku hned tři bouračky, je Solberg po zisku třech třetích míst prvním pronásledovatelem průběžně vedoucího muže MS, Sébastiana Loeba.
Také v týmu si Nor získává stále více sympatií, což se nedá přehlédnout ani ve výpovědích odpovědných lidí z týmu. "V týmu máme velmi blízké vztahy. Pro někoho, kdo přijde do týmu, by mohlo být docela těžké se do těchto vztahů dostat. Byl to ale velmi hladký přechod. Díky němu se zvýšil zájem o náš tým a obliba v našem servisním zázemí. To je dobré pro nás, ale i pro sport," řekl Gerard Quinn, manažer Fordu pro motorsport, pro wrc.com.
Stejným tónem mluví také týmový šéf, Malcolm Wilson: "Přinesl do týmu nový švih a určitě nám díky jeho početné fanouškovské základně vzrostl zájem o tým. Má také ale zkušenosti mistra světa. Dobře spolupracuje s Jarim-Mattim a může mu moudře poradit. Jsme s ním velmi spokojeni a víme, že je vítězným jezdcem," zakončil šéf týmu pro wrc.com.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?