Šéf Prodrive WRC Teamu, Dave Wilcock, prohlásil, že rychlost Daniho Sorda v průběhu Vodafone Rally de Portugal více než vynahradila zklamání z celkového výsledku. Španěla první den vyřadily problémy s elektronikou, což ho zcela jistě stálo místo na podium.
Dani Sordo jel v Portugalsku s novou evolucí vozu Mini John Cooper Works WRC. Španěl dokázal zajet 6 nejrychlejších čásů, z toho jeden i na Power Stage, což mu zajislito 3 bonusové body.
"Daniho jízda na Power stage za těch [mokrých] podmínek byla prostě excelentní. S průběhem soutěže můžeme být plně spokojeni, i když celkový výsledek neodpovídá potenciálu vozu. V Portugalsku se totiž ukázalo, že Mini WRC už může vyhrát jak na šotolině tak i na asfaltu," říká potěšený Dave Wilcock z Prodrivu.
Dani Sordo dodává: "Jsem opravdu moc rád, že se mi povedlo vyhrát Power Stage. Je to skvělý způsob, jak zakončit rally. Během soutěže jsem zažil několik skvělých okamžiků. Ve vůz mám absolutní důvěru, rychlost byla fantastická. Už se nemohu dočkat, až pojedeme opět s tímto vozem v MS. Myslím, že teď s ním můžeme dosáhnout něčeho speciálního."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.