Šéf Prodrive WRC Teamu, Dave Wilcock, prohlásil, že rychlost Daniho Sorda v průběhu Vodafone Rally de Portugal více než vynahradila zklamání z celkového výsledku. Španěla první den vyřadily problémy s elektronikou, což ho zcela jistě stálo místo na podium.
Dani Sordo jel v Portugalsku s novou evolucí vozu Mini John Cooper Works WRC. Španěl dokázal zajet 6 nejrychlejších čásů, z toho jeden i na Power Stage, což mu zajislito 3 bonusové body.
"Daniho jízda na Power stage za těch [mokrých] podmínek byla prostě excelentní. S průběhem soutěže můžeme být plně spokojeni, i když celkový výsledek neodpovídá potenciálu vozu. V Portugalsku se totiž ukázalo, že Mini WRC už může vyhrát jak na šotolině tak i na asfaltu," říká potěšený Dave Wilcock z Prodrivu.
Dani Sordo dodává: "Jsem opravdu moc rád, že se mi povedlo vyhrát Power Stage. Je to skvělý způsob, jak zakončit rally. Během soutěže jsem zažil několik skvělých okamžiků. Ve vůz mám absolutní důvěru, rychlost byla fantastická. Už se nemohu dočkat, až pojedeme opět s tímto vozem v MS. Myslím, že teď s ním můžeme dosáhnout něčeho speciálního."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?