Skutečnost, že Citroën nezískal v Rally Portugal ani bod, je milníkem v MS. Vozy francouzské značky totiž bodovaly ve všech soutěžích MS od doby, kdy Citroën do MS vstoupil jako oficiální tovární tým. To se ale psal rok 2003.
Citroëny se MS objevovaly již letech 2001 a 2002, ale to továrna pouze podporovala soukromé starty jednotlivců. V následujícím roce pak Citroën konečně oficiálně vstoupil jako tovární tým do MS v automobilových soutěžích.
Od té doby bodoval alespoň jedním vozem ve všech soutěžích, do kterých nastoupil - tato dlouhá šňůra se zastavila na čísle 134 (včetně startů Kronosu jako polotovárního týmu v roce 2006). Jenže v Rally Portugal Sébastien Loeb odstoupil velmi záhy a Mikko Hirovnen byl ze soutěže vyloučen. To znamená, že Citroën nezískal ani bod.
To Ford ve šňůře bodovaných umístění pokračuje i nadále. Zatím se číslovka zastavila na 149 bodovaných soutěžích v řadě. To znamená, že se již na konci tohoto měsíce v Argentině může Ford dostat na úctyhodné číslo 150.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?