Skutečnost, že Citroën nezískal v Rally Portugal ani bod, je milníkem v MS. Vozy francouzské značky totiž bodovaly ve všech soutěžích MS od doby, kdy Citroën do MS vstoupil jako oficiální tovární tým. To se ale psal rok 2003.
Citroëny se MS objevovaly již letech 2001 a 2002, ale to továrna pouze podporovala soukromé starty jednotlivců. V následujícím roce pak Citroën konečně oficiálně vstoupil jako tovární tým do MS v automobilových soutěžích.
Od té doby bodoval alespoň jedním vozem ve všech soutěžích, do kterých nastoupil - tato dlouhá šňůra se zastavila na čísle 134 (včetně startů Kronosu jako polotovárního týmu v roce 2006). Jenže v Rally Portugal Sébastien Loeb odstoupil velmi záhy a Mikko Hirovnen byl ze soutěže vyloučen. To znamená, že Citroën nezískal ani bod.
To Ford ve šňůře bodovaných umístění pokračuje i nadále. Zatím se číslovka zastavila na 149 bodovaných soutěžích v řadě. To znamená, že se již na konci tohoto měsíce v Argentině může Ford dostat na úctyhodné číslo 150.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?