V MS v rally zůstal Kimi bez větších úspěchů. Fin teď připustil, že na tom měl určitý podíl jeho nezvyk na navigátora.
Poté, co Kimi po sezoně 2009 opustil F1 kvůli chybějící motivaci a přešel do MS, byli někteří experti přesvědčeni, že zde našel jeho opravdový smysl závodění. Všichni napjatě sledovali jeho první kroky v MS. Už na jeho čtvrté soutěži ve WRC, Rally Turkey, dojel mistr světa F1 z roku 2007 pátý.
Nicméně další úspěchy se ne a ne dostavit, toto umístění zůstalo jediným v TOP5, na které Kimi během své kariéry dosáhl. Dnes 32letý jezdec na sebe poutal pozornost spíše kvůli svým chybám než kvůli tomu, že by zajížděl nějaké extra výsledky. Teď Fin promluvil o tom, v čem byl problém.
"Prostě jsem nebyl zvyklý někoho jiného poslouchat," řekl Kimi Räikkönen v rozhovoru pro Sport Bild. "Ale přesně tato důvěra v poznámky spolujezdce dělá v rally ten rozdíl. Kdyby si člověk mohl každou měřenou zkoušku projet desetkrát, tak by byl rozdíl mezi piloty mizivý. Piloti by to už celé znali."
Kimi, který podle svých slov s rally ještě úplně neskončil, věří, že kdyby měl více zkušeností, tak by byl rychlejší. "Také na sobě jsem zjistil, že jsem ve druhém roce měl méně problémů, když už jsem cesty trochu znal."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?