Šéf Citroënu WRT, Yves Matton, vysvětluje rozhodnutí jeho týmu startovat jako první na Rally de Portugal. U Francouzů převážila obava z prachu na obavou z čištění tratí.
Mikko Hirvonen pojede jako první na trati během dnešní první etapy, následovat ho bude týmový kolega Sébastien Loeb ve druhé tovární DS3 WRC. "Vybrali jsme si toto pořadí, protože věříme, že je nejlepší. Podle nás bude i zítra na tratích rally prach a proto je nejlepší jet hned jako první," říká šéf Citroënu.
Yves Matton sice připouští, že díky rozhodnutí pořadatelů, kteří se budou tratě před průjezdem soutěžních vozů kropit, nebude problém s prachem tak velký, ale podle Belgičana bude problém s viditelností i nadále přetrvávat.
"Existuje sice možnost, že problém s prachem nebude tak velký, ale abyste do páteční etapy vstupovali v dobré pozici, tak by nám museli být schopni zajistit, že problém s prachem nebude vůbec - ne že občas nebude a občas se může objevit," říká Matton.
"Jistotu jezdce může taková situace velmi ovlivnit, představte si, že jede to zatáčky a jednou v ní prach je a jednou ne. Další jezdci budou najíždět do zatáček s otázkou - je zde nějaký prach nebo ne? A to není dobré."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?