Úřadující šampion Intercontinental Rally Challenge, Andreas Mikkelsen, počítá s tím, že jeho vítězná šňůra může tento víkend na Kanárech skončit.
Nor si zajistil vítězství v IRC 2011 hlavně díky vítězství na posledních soutěžích ve Skotsku a na Kypru. Do sezony 2012 vstoupil vítězstvím na Azorech, stal se tak prvním mužem v IRC, kterému se podařilo získat tři víztěství v řadě. Podle mínění Mikkelsena však na Kanárských ostrovech bude rád za podiové umístění. Jen připomeňme, že vloni zde byl šestý.
"Být prvním jezdcem, který vyhrál tři soutěže po sobě, to je hezký pocit, bude však těžké v tom pokračovat i na Gran Canarias, protože je to těžká soutěž. Je to první soutěž roku na asfaltu a je zde hodně rychlých asfaltových jezdců. Takže pokud bych získal podium, tak bude velmi šťastný," říká Andreas Mikkelsen.
Andreas vloni na Kanárských ostrovech
"Vloni jsem si soutěž na Gran Canarias velmi užil. Jeli jsme sem, abychom se naučili zkoušky a získali solidní výsledek. A toho jsme dosáhli. Teď jsem na asfaltu silnějším jezdcem, takže bychom samozřejmě chtěli být rychlejší, ale také chceme dojet a získat body."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?