Úřadující šampion Intercontinental Rally Challenge, Andreas Mikkelsen, počítá s tím, že jeho vítězná šňůra může tento víkend na Kanárech skončit.
Nor si zajistil vítězství v IRC 2011 hlavně díky vítězství na posledních soutěžích ve Skotsku a na Kypru. Do sezony 2012 vstoupil vítězstvím na Azorech, stal se tak prvním mužem v IRC, kterému se podařilo získat tři víztěství v řadě. Podle mínění Mikkelsena však na Kanárských ostrovech bude rád za podiové umístění. Jen připomeňme, že vloni zde byl šestý.
"Být prvním jezdcem, který vyhrál tři soutěže po sobě, to je hezký pocit, bude však těžké v tom pokračovat i na Gran Canarias, protože je to těžká soutěž. Je to první soutěž roku na asfaltu a je zde hodně rychlých asfaltových jezdců. Takže pokud bych získal podium, tak bude velmi šťastný," říká Andreas Mikkelsen.
Andreas vloni na Kanárských ostrovech
"Vloni jsem si soutěž na Gran Canarias velmi užil. Jeli jsme sem, abychom se naučili zkoušky a získali solidní výsledek. A toho jsme dosáhli. Teď jsem na asfaltu silnějším jezdcem, takže bychom samozřejmě chtěli být rychlejší, ale také chceme dojet a získat body."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?