Ne všichni jezdci Mini budou mít v Portugalsku k dispozici novou verzi Mini Countrymanu WRC. Vlastně novou verzi speciálu bude mít k dispozici pouze jezdec Prodrive, Dani Sordo.
Verze 01B Mini John Cooperu Works WRC je již připravena. Homologace u FIA šla podle plánu a Dani Sordo se bude moci na Rally Portugal poprvé posadit do nového speciálu. Španěl tak bude jediným pilotem na Mini, který bude moci využít všech vylepšení. I jeho týmový kolega, Patrik Sandell, bude mít na autě pouze některé novinky.
To samé platí také pro oficiální tovární jezdce Mini, Arminda Arauja, který pojede s novým šasi, a Paula Nobreho, který v Portugalsku pojede s loňskou specifikací 01A. Očekává se také, že nově homologované části budou moci být nasazeny také na vozy Mini S2000, tedy krom změn na náraznících.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?