VÝSLEDKY PO RZ 5 (I.ETAPA): Dnes odstartoval první díl Mistrovství Evropy Historických vozidel v Avile nedaleko Madridu.
První rychlostní zkouška byla zrušena. Podle očekávání vede Carlos Sainz s Porsche, který vyhrál dvě zkoušky ze tří dnešních. O další místa bojují Pedro, Perez a Harrach.
Naše posádka Janota - Vyoral zajela na druhé zkoušce jedenáctý čas, ve třetí osmý a ve čtvrté čtrnáctý. Vždy první ve třídě. Abslutně jsou jedenáctí. Na druhého ve třídě mají náskok třicet vteřin.
Celkově pokračuje v soutěži 26 vozidel. Zítra pokračuje soutěž šesti zkouškami na třech úsecích z nichž nejdelší měří 25km.
Výsledky po I.Etapě (RZ5)
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Sainz C. - Moya L. Porsche 911 SC 24:26,7 --- 2. Perez J. - Vazquez J. Porsche Carrera RS C5 +8,2 3. Pedro - Mattanza A. Lancia 037 Rally +19,7 4. Giombini S. - Cirillo S. Lancia 037 Rally E4 +55,4 5. Jensen V. - Pedersen E. Lancia 037 Rally E4 +1,06,8 6. Sainz A. - Cattaneo J. Porsche Carrera RS C5 +1:10,4 7. Marenzana C. - Torlasco M. Porsche 911 SC +1:10,6 8. Harrach E. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer 2000 +1:15,7 9. Montini R. - Soragni C. Porsche 911 SC +1:50,3 11. Janota M. - Vyoral L. Opel Kadett GTE C3 1.C3 +2:01,3Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?