VÝSLEDKY PO RZ 5 (I.ETAPA): Dnes odstartoval první díl Mistrovství Evropy Historických vozidel v Avile nedaleko Madridu.
První rychlostní zkouška byla zrušena. Podle očekávání vede Carlos Sainz s Porsche, který vyhrál dvě zkoušky ze tří dnešních. O další místa bojují Pedro, Perez a Harrach.
Naše posádka Janota - Vyoral zajela na druhé zkoušce jedenáctý čas, ve třetí osmý a ve čtvrté čtrnáctý. Vždy první ve třídě. Abslutně jsou jedenáctí. Na druhého ve třídě mají náskok třicet vteřin.
Celkově pokračuje v soutěži 26 vozidel. Zítra pokračuje soutěž šesti zkouškami na třech úsecích z nichž nejdelší měří 25km.
Výsledky po I.Etapě (RZ5)
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Sainz C. - Moya L. Porsche 911 SC 24:26,7 --- 2. Perez J. - Vazquez J. Porsche Carrera RS C5 +8,2 3. Pedro - Mattanza A. Lancia 037 Rally +19,7 4. Giombini S. - Cirillo S. Lancia 037 Rally E4 +55,4 5. Jensen V. - Pedersen E. Lancia 037 Rally E4 +1,06,8 6. Sainz A. - Cattaneo J. Porsche Carrera RS C5 +1:10,4 7. Marenzana C. - Torlasco M. Porsche 911 SC +1:10,6 8. Harrach E. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer 2000 +1:15,7 9. Montini R. - Soragni C. Porsche 911 SC +1:50,3 11. Janota M. - Vyoral L. Opel Kadett GTE C3 1.C3 +2:01,3Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.