VÝSLEDKY PO RZ 5 (I.ETAPA): Dnes odstartoval první díl Mistrovství Evropy Historických vozidel v Avile nedaleko Madridu.
První rychlostní zkouška byla zrušena. Podle očekávání vede Carlos Sainz s Porsche, který vyhrál dvě zkoušky ze tří dnešních. O další místa bojují Pedro, Perez a Harrach.
Naše posádka Janota - Vyoral zajela na druhé zkoušce jedenáctý čas, ve třetí osmý a ve čtvrté čtrnáctý. Vždy první ve třídě. Abslutně jsou jedenáctí. Na druhého ve třídě mají náskok třicet vteřin.
Celkově pokračuje v soutěži 26 vozidel. Zítra pokračuje soutěž šesti zkouškami na třech úsecích z nichž nejdelší měří 25km.
Výsledky po I.Etapě (RZ5)
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Sainz C. - Moya L. Porsche 911 SC 24:26,7 --- 2. Perez J. - Vazquez J. Porsche Carrera RS C5 +8,2 3. Pedro - Mattanza A. Lancia 037 Rally +19,7 4. Giombini S. - Cirillo S. Lancia 037 Rally E4 +55,4 5. Jensen V. - Pedersen E. Lancia 037 Rally E4 +1,06,8 6. Sainz A. - Cattaneo J. Porsche Carrera RS C5 +1:10,4 7. Marenzana C. - Torlasco M. Porsche 911 SC +1:10,6 8. Harrach E. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer 2000 +1:15,7 9. Montini R. - Soragni C. Porsche 911 SC +1:50,3 11. Janota M. - Vyoral L. Opel Kadett GTE C3 1.C3 +2:01,3Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?