 
            Jari-Matti Latvala z Fordu řekl, že jeho slabší výkon ve včerejší kvalifikaci byl způsoben zčásti ním a zčásti tím, že měl špatně nastavené auto.
Jari-Matti byl na téměř pětikilometrovém úseku o 2,4s pomalejší než jeho týmový kolega, Petter Solberg. S tímto časem rozhodně nebyl spokojený, vše se objasnilo později na týmovém brífinku. "Bylo tam několik věcí, které byly dnes ráno špatně. Na zkoušku jsem odjel se špatně nastaveným mapováním motoru, špatně jsem to odhadl a nastavil si špatně auto. Motor byl OK, ale bylo to moc měkké, měl jsem zvolit agresivnější program," říká Jari-Matti Latvala.
"Myslel jsem, že jedu dobře. Když na to na této rally moc tlačíte, tak vás pak každá chybyčka stojí hodně času. Na několik místech jsem byl moc široký, ale myslel jsem si: 'To je OK, to nevadí'. Teď, když jsem se ale podíval na data, tak vidím, že jsem ztrácel čas. V zásadě mělo být auto agresivnější a já měl být agresivní méně."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?