Petter Solberg vyhrál první šotolinovou kvalifikaci v MS, která se jela před zítřejším startem Rally Mexiko.
Petter Solberg vyhrál první kvalifikaci, která se v rámci MS jela na šotolině. Na 5,18km dlouhé zkouškce zajel Nor s Fordem Fiesta RS WRC čas 2:48,673 min., který byl o 0,9s rychlejší než čas, který zajel Mikko Hirvonen s Citroënem DS3 WRC. Mistr světa, Sébastien Loeb, obsadil příčku třetí a vítěz ze Švédska, Jari-Matti Latvala, byl až čtvrtý. I sám Fin se nad tímto výsledkem podivoval: "Nevím, co se stalo. Neumím si to vysvětlit."
Za továrními jezdci dojel Rus Novikov s Fiestou WRC, stejný vůz používá i šestý Ostberg. Rozdíl mezi oběma mladíky byl pouze 0,2s. 0,3s za Ostbergem byl Thierry Neuville, pro kterého je to první start s Citroënem DS3 WRC na šotolině.
S technickými problémy bojovali jezdci Mini, Paulo Nobre (14.) a Armindo Araujo (13.). Před nimi byli ještě Ott Tänak (Fiesta RS WRC), Al-Attiyah (DS3 WRC) a dvojice týmu Monster. Rychlejší byl Chris Atkinson, který porazil svého kolegu Blocka.
Výsledky kvalifikace:01. Petter Solberg 02. Mikko Hirvonen 03. Sebastien Loeb04. Jari-Matti Latvala05. Evgeny Novikov06. Mads Östberg07. Thierry Neuville08. Ott Tänak09. Nasser Al-Attiyah10. Chris Atkinson11. Ken Block12. Sebastien Ogier13. Armindo Araujo14. Paulo Nobre
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?