Petter Solberg vyhrál první šotolinovou kvalifikaci v MS, která se jela před zítřejším startem Rally Mexiko.
Petter Solberg vyhrál první kvalifikaci, která se v rámci MS jela na šotolině. Na 5,18km dlouhé zkouškce zajel Nor s Fordem Fiesta RS WRC čas 2:48,673 min., který byl o 0,9s rychlejší než čas, který zajel Mikko Hirvonen s Citroënem DS3 WRC. Mistr světa, Sébastien Loeb, obsadil příčku třetí a vítěz ze Švédska, Jari-Matti Latvala, byl až čtvrtý. I sám Fin se nad tímto výsledkem podivoval: "Nevím, co se stalo. Neumím si to vysvětlit."
Za továrními jezdci dojel Rus Novikov s Fiestou WRC, stejný vůz používá i šestý Ostberg. Rozdíl mezi oběma mladíky byl pouze 0,2s. 0,3s za Ostbergem byl Thierry Neuville, pro kterého je to první start s Citroënem DS3 WRC na šotolině.
S technickými problémy bojovali jezdci Mini, Paulo Nobre (14.) a Armindo Araujo (13.). Před nimi byli ještě Ott Tänak (Fiesta RS WRC), Al-Attiyah (DS3 WRC) a dvojice týmu Monster. Rychlejší byl Chris Atkinson, který porazil svého kolegu Blocka.
Výsledky kvalifikace:01. Petter Solberg 02. Mikko Hirvonen 03. Sebastien Loeb04. Jari-Matti Latvala05. Evgeny Novikov06. Mads Östberg07. Thierry Neuville08. Ott Tänak09. Nasser Al-Attiyah10. Chris Atkinson11. Ken Block12. Sebastien Ogier13. Armindo Araujo14. Paulo Nobre
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?