 
            Jari-Matti Latvala věří, že test Fordu před Mexikem, který se odehrál v okolí Malagy, by skvělou přípravou na soutěž MS v Jižní Americe. Podle vítěze ze Švédska se jeho týmu podařilo nasimulovat ideální podmínky, aby auto dobře připravili na Rally Mexico, která se jede už příští týden.
"První den byl tak Mexiku, jak jen jsme v Evropě v této části roku mohli najít. Podklad byl stejný a tepolota byla 24 stupňů, takže to bylo ideální," řekl Jari-Matti Latvala, který na testu odjel asi 500 km. "Po pár měsících, co jsem na šotolině nejel, trvalo chvíli, než jsem se aklimatizoval. Jel jsem tři nepřerušované 54 km sekce, které byly ideální přípravou na 51 km dlouhou zkoušku posledního dne rally."
Fin v Mexiku ještě nevyhrál, na podiu byl v roce 2009 a vloni. "Mexické cesty nejsou nejtěžší v sezoně, ale nejsou ani nejlehčí. Musíte se koncentrovat na kanály, které to pro auta dělají těžší. Na žádné rally není možné udržet auto v kolejích ideální stopy, ale v Mexiku je to možná ještě těžší. Vysoká nadmořská výška způsobuje, že auta mají menší výkon než normálně. Když uděláte chybu a vyjedete ze stopy, tak ztratíte více času, protože akcelerace není tak rychlá jako obvykle. Znamená to také, že není tak těžké zařadit špatný stupeň do zatáčky. Co se v tréninku může zdát jako zatáčka na čtyřku, je v závodě zatáčka na trojku."
Jari-Matti vloni v Mexiku
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?