Thierry Neuville řekl, že příští týden v Mexiku nehodlá tlačit moc na pilu. Neočekává ani, že by se mu na šotolinové soutěži nějak mělo dařit.
Loňský účastník šampionátu Itercontinental Rally Challenge, Thierry Neuville, ve své debutové sezoně v MS zatím stihl bourat při Rally Monte Carlo a ve Švédsku byl 12. Musíme však dodat, že Švédsko bylo jeho první soutěží na sněhu a na Monte Carlu 2011, které se jelo v rámci IRC, vypadl hodně brzy. Ani na šotolině nemá zrovna moc zkušeností, nicméně podle jeho názoru by se v Mexiku mohl cítit více jako doma.
Thierry s Peugeotem 207 S2000 vloni na Kypru
"Prozkoumal jsem rally sledováním tak moc onboardových záběrů, kolik jich bylo k dispozici, zkoušky vypadají hodně lákavě. Narozdíl od Švédska si myslím, že bych se mohl dostat blíže špičce," řekl jezdec Citroën Junior Teamu. Thierry však připustil, že nebude nijak riskovat, protože chápe, že Citroën od něj očekává sbíraní zkušeností v letošní sezoně.
"Faktem zůstává, že potřebuji nasbírat co nejvíce kilometrů, abych se mohl zlepšovat. Budu se tak řídit radami týmu a dělat krok za krokem. Zatlačím na to, až budu přesvědčený, že to mám udělat."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?