Poté, co už Prodrive nenasazuje vozy Mini WRC do MS hlavičkou továrního týmu, se teď nově formuje. Od Rally Portugal bude nastupovat pod názvem Prodrive WRC Team. S přepracovaným Mini John Cooper Works doufají v udržení konkurenceschopnosti.
Oficiálně budou tovární vozy Mini WRC připravovanány v Itálii, nicméně na jejich vývoji i nadále pokračuje britský Prodrive. Začátkem března by měl být homologován nový model, na kterém jsou určitá technická vylepšení, ta budeme moci vidět poprvé v akci v Portugalsku.
"Auto se hodně zlepšilo," říká Dani Sordo, který nový Mini Cooper mohl testovat dva dny ve Španělsku. "Máme menší změny na motoru a na podvozku, vyplatí se to. Těším se na Rally Portugal."
Na čtvrtém podniku sezony bude tým nastupovat již pod novým jménem. Bude se jmenovat Prodrive WRC Team. "V podstatě se vztah mezi Mini a Prodrivem nemění. Ve vývoji auta s nimi stále velmi úzce spolupracujeme a auto bude díky těmto událostem jen silnější, což by mělo být brzy jasné. Dodá nám to více zdrojů na vývoj auta, které brzy zlepší výkon auta," řekl David Richards.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?