Volkswagen vyloučil spekulace o tom, že by mohl s Polem R WRC odstartovat v rámci testů již letos do nějaké soutěže. Tým má totiž velmi napnutý testovací program pro celý rok 2013.
Volkswagen pracuje s velkým nasazením a připravuje se na svůj start ve WRC v roce 2013. Právě teď se přesouvá z testů na sněhu (viz zde) do Španělska na testy na šotolině. Na sněhu najezdil 1000 kilometrů. Už se začalo spekulovat, že by na podzim mohla značka v rámci testů vyzkoušet start na nějaké soutěži. Jenže teď Volkswagen vyhlásil, že jeho první soutěží bude Rally Monte Carlo 2013, protože má velmi nabitý testovací program, který start v soutěži nedovoluje.
"Plán je, startovat v soutěžích až příští rok. Mohli bychom se snažit najít nějaké zkrácení testů, ale už teď máme sestavený plán na dalších 12 měsíců," říká ředitel programu WRC, Francois-Xavier Demaison. "Dřívější start by byl sice zajímavý, ale zároveň bychom se nemohli 100% připravit. Pokud bychom chtěli startovat dřív, tak bychom museli přijmout určité kompromisy."
"Testy jsou již naplánovaný na více jak 6 měsíců. Poté následují další vývojové fáze. Kdybychom odstartovali již letos, tak by auto nebylo úplně hotové. Nevidím to jako reálnou možnost, že bychom letos startovali."
Testovat bude i Carlos Sainz: "Budu auto testovat. Je to dobré jak pro mě, tak pro tým. Mohu týmu nabídnout moje zkušenosti. Nebudu testovat nijak pravidelně, ale čas od času zjistím, jakým směrem se vývoj ubírá."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?